Project : 365/52 -2013

Heb net je fototopic bekeken, echt leuke foto’s!

Ik ga ze denk ik hier plaatsen, dat vind ik wel het leukste =)

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rosanne, ik zit in 5 vwo en komend jaar ga ik ook een 52-weeks project doen. Ik weet nog niet of ik een thema wil, of dat ik iets leuks uit de week uitkies. Ik heb in Mei een tweedehands Canon 350D gekocht met een 18-55 lens en ik hoop er veel van te leren :slightly_smiling_face:

Oh ik doe nu mee? Ik wist het nog niet zeker.
Maar goed, ik doe mee! :grinning:

Esmée, 2de jaars illustratie studente. Ik doe mee met 52 weeks. Ik werk alleen analoog.
Ik zit te twijfelen over welke camera ik ga gebruiken: instax mini 7s, diana F+ of mn canon ae-1.

Ik zet je erbij (:

Ik heb momenteel nergens foto’s staan, maar ik wil het hier graag bijhouden en ik wil een blog beginnen!
Ik heb nu ook erg veel zin om er mee te beginnen!

ik ga denk ik of nog een tumblr maken of een blog aanmaken om ze op te zetten

Hm ik wil dit ook wel een kans geven !
Aangezien mijn camera stuk is, en ik geen usb kabeltje meer heb van m’n telefoon zal ik het met wegwerp camera’s doen :slightly_smiling_face:

A , 18 jaar en ik studeer publiciteit ik ga meedoen met het 52 weekse !

-

Oke ik doe mee! Ik ga het gewoon nog een keer proberen. Maar dan nu de 52 weken, want vorig jaar deed ik 365 dagen, maar toen maakte ik veel foto’s waar ik niet tevreden mee was omdat het nog even snel moest.

Ik ben Djuli, 17 jaar en ik studeer fotografie. Ik heb een Canon 1000D en de 50mm 1.8 lens, zoals de meesten hier. Ik ga in februari stoppen met mijn studie en ik wil eigenlijk een paar maandjes naar het buitenland.

Oh ladies en gents, ik denk dat ik mee ga doen in de vorm van Photo A Day en dan dus via m’n iPhone en Instagram. Dat is een pietsiebeetje anders dan 365, meer eh, 30/12 of zo :’) maar meer per maand. Dat vind ik toch leuker dan één foto per week of één foto per dag zonder onderwerp :3

Ik ga het ook doen, maar dan 52 weken op mijn blog! Ik zit erover na te denken om elke week een zelfportret te doen.

Je zou ook uit bijv. die oude Photo A Day-lijstjes een onderwerp kunnen nemen en dan je eigen lijst samenstellen? Dat is een beetje copy catterig maar op zich kun je die lijstjes wel als inspiratie gebruiken.

Ik wil graag meedoen met het 52 project! Ik ben Elize, sinds gister 16 jaartjes oud en zit in 5VWO. Ik heb een Canon 600D met een kitlens, 50mm 1.8 en er is atm een sigma 17-70 naar me onderweg. Ik maak graag foto’s van mijn katten en nagels dusssss die zullen regelmatig in het topic verschijnen!

Ik doe ook mee ^^ Ik zit nog een klein beetje te twijfelen tussen 365 en 52, maar ik doe wel sowieso mee (: Ik denk dat ik begin met 365, en als dat niet lukt stap ik over naar 52.
Ik ben Laura, ik ben 16 jaar, en ik zit (alweer) in de 4e klas van het gymnasium. Ik hou van creatief doen, zingen, series kijken, lezen, een hele hoop meer maar ik ben te lui om alles op te schrijven, en mijn grote passie en levenstoewijding is acteren. Ik heb een schattige wannabe-fancy camera, de Olympus sp-810uz, en ik vind 'm héél chill (:

Oh ik twijfel… Ben vorig jaar begonnen met een 52 project maar ben halverwege gestopt… Zou echt wel weer wat tijd willen besteden aan fotograferen maar ik vraag me af of ik het vol houd :stuck_out_tongue:

Oke, ik ga het ook maar weer eens proberen. Vorig jaar ben ik begonnen met 52, maar niet afgemaakt helaas. Volgend jaar wordt wel een exciting jaar, studeren enzo haha.

Dus hoi! Ik ben marlous haha. 6vwo, zeiler in hart en nieren, en ook nog volleyballer. Heerlijk om even de agressie van de dag eruit te slaan af en toe haha.
Waarschijnlijk ga ik fotograferen met van alles en nog wat: telefoon, spiegelreflex van mama, een van mijn analoge kindjes, en ik heb een polaroid van opa gekregen dus dat wordt ook nog spannend.
Waar ik de foto’s ga posten weet ik nog even niet, misschien een flickr, of tumblr, of misschien wel een blog ergens…

Dus, dat was het, ik heb er zin in! :slightly_smiling_face:

Oke: Wie er nu allemaal meedoen:

Met het 52 weken project:

• Bowlerchat
  • A
  • Barelybreathing
  • Rosanne
  • Elize
  • 0bliviate
  • Karlijn
  • Haaixx
  • REGENSCHADUW
  • R.
  • Lasttouronearth
  • Egwene
  • Dormant
  • Leonie
  • Anouk
  • Rictumsempra
  • Pivoine
  • Rascacielo
  • Corina
  • Shapely
  • Euphorix
  • Sparrow
  • Jux
  • Jessica?
  • Atomheartmother ( 52 of 365 :slightly_smiling_face:

Nog meer mensen die mee willen doen? X

Ik weet niet zo goed waar ik mijn foto’s moet posten eigenlijk… Wat vinden jullie het fijnst?