Project : 365/52 -2013

Omdat het alweer bijna 1 januari 2013 is, is het tijd voor een topic voor het 365/52 project voor 2013.
Een 365-project houdt in dat je het hele jaar, elke dag één foto maakt vandaar dus 365 dagen en 365 foto’s.
Het 52 project is iets makkelijker en houdt in dat je elke week één foto maakt.
Ik ben in januari 2011 begonnen met het 52 project en heb veel geleerd dat jaar op fotografie gebied, ik zit er nu weer aan te denken om het dit jaar weer te doen/ maar stiekem zou ik het 365 project ook wel een kans willen geven…
Meer mensen die interesse hierin hebben?

& We zijn begonnen :camera:

Met het 52 weken project:

365 project:
-Nagisa: https://over300pictures.wordpress.com/
-Diaphanous : http://www.flickr.com/photos/avivaa/ & http://www.facebook.com/AvivaBingCreations

Hee, fijn dat je een topic hebt geopend! Ik heb vorig jaar 52 weken project gedaan & gehaald :grinning:
& wilde het dit jaar weer gaan doen :slightly_smiling_face:
Dus is gezellig om met z’n alle te doen
x

Ik was sowieso van plan meer foto’s te gaan maken, dus misschien doe ik mee met de 52 weken.

Hm misschien dat ik iets van 52 ga doen, heb 365 geprobeerd maar dat is niet mijn ding, vooral in de winter. Dan ga ik 's ochtends vroeg in het donker weg, zit de hele dag op school en kom in het donker thuis ._.

Dat lijkt me best leuk, dat van 52 weken. Maar hoe weet je wanneer je wat voor foto moet? XXX

^ ik heb vorige keer gewoon gedaan wat ik zelf leuk vond :slightly_smiling_face:
Maar je zou inderdaad ook iets met thema’s kunnen doen.
( www.flickr.com/photos/xKarlijn daar staat mijn project van dit jaar)

Je kan vast wel wat thema’s vinden op internet - of gewoon iets uit je week uitlichten?

Nog meer deelnemers? :grinning:

^ Ik hoop het :slightly_smiling_face:
Zullen we anders alvast soort voorstel rondje doen?
Ik ben Karlijn, 17 jaar, zit in 5vwo & vind t leuk om te fotograferen,
moet nog wel veel leren, maar dat komt vanzelf.
Ik heb een Canon 600d met kitlens & 50mm 1.8.
& ik wilde nog een keer t 52 weken project doen, elke dag gaat me niet lukken denk ik…
x

Nou dan zal ik mezelf ook even voorstellen.
Ik ben Jesler, 16 jaar en ik zit nu in 4 havo en vind het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn. In 2011 heb ik het 52 project al eerder gedaan en ik heb toen gemerkt dat ik met enorme sprongen vooruit ben gegaan! & ik heb er nu ook weer erg veel zin in om dit jaar weer een jaar lang foto’s te maken.
Ik fotografeer met een 650D en een 50mm 1.8.

Stiekem wil ik ook heel graag mee doen aan het 52 project, maar ik ben heel erg bang dat ik er te weinig tijd voor heb. Misschien moet ik maar gewoon gek doen en een poging wagen!

Ja gewoon een poging wagen - anders weet je het ook niet!

Ik ga gewoon een gokje wagen!
Ik ben Rebecca, bijna 17 jaartjes oud. Mijn camera, een Nikon D3100 heb ik nu een half jaar. Ik heb verschillende lenzen waaronder een 18-55, 55-200, 70-300 en een 18-105. Ik doe dan dus mee aan het 52 project.

Verder houd ik ontzettend veel van reizen en ik hoop dat ik dit in de toekomst dan ook veel mag gaan doen.

Mweh, ik ben vorig jaar begonnen aan 365 maar dat lukte écht niet, mede door een ongeluk maar ik vraag me af of het me anders wel gaat lukken… Maar ik ben bang dat ik het als het maar ééns per week is ook vergeet :’)

Ok ik denk er wel over na.

Ik zie al dat er een nieuw topic aan is gemaakt (: Ik ga volgend jaar het 52 weeks project doen en dan met het thema zelf portretten. Niet omdat ik het zo geweldig vindt om foto’s van mezelf te maken, maar omdat je er zoveel kanten mee op kan en je gewoon erg veel mee kan uitproberen.

Voorstellen:
Nou ik ben dus Deborah, 19 jaar oud en doe nu havo 5. Nog geen idee wat ik volgend jaar ga doen. Ik fotografeer met een canon 1100D verder heb ik een kitlens en de bekende 50mm lens.

Zal me ook even voorstellen. Ik ben Saskia, 21 jaar en ben op dit moment derdejaars HBO-Rechten student, wat inhoudt dat ik 10 maanden stage loop. Ik was al voordat ik dit topic tegenkwam van plan een soort fotoboek te maken om alle leuke dingen van 2013 bij te houden, omdat ik dat wel eens wil vergeten in slechtere tijden. Ik heb een Nikon Coolpix S6300. Voldoet prima :slightly_smiling_face:

Hmm ik wil wel weer een 52 weeks doen, maar ik ben bang dat ik dat WEER niet ga afmaken :’)

Misschien moet ik het gewoon doen.

^

Daarom is het juist leuk om met meerdere mensen tegelijk te doen, denk dat je het dan ook beter vol kan houden!

Oja, dat is wel handig. Ik ga het dan wel analoog doen.

ik wil wel 52 project doen! ik ben alleen echt totaal geen goede fotograaf ofzo, ik hoop er juist wel van te leren