Programma voor opnemen.

Hey hey,
Ik had een vraagje want ik heb laatst een studio microfoon gekocht op Marktplaats.
Hij werkt goed en ben er blij mee. Maar ik wil dus nu gaan opnemen maar dat wil ik dus met Video…
Ik heb namelijk nu het programma: Audacity. En daar ben ik erg tevreden over je kan namelijk karaoke versies inzingen enz. Alleen het nadeel is dat je geen filmje kan opnemen… Dus je hoort alleen mijn stem. Ik wil dus een programma waar je de toepassingen van Audacity hebt (karaoke inzingen, bewerken, echo enz.) maar dat je tegelijkertijd ook een filmpje aan het opnemen bent… Dus dat je me hoort en ziet.
Iemand suggesties?
Alvast bedankt.

Upje.

Geen idee.

Up (:

Haha dankje.

Nog maar een upje dan.

zet er gewoon een videocamera naast en bewerkt t in wmm?

Vergeten te melden…
Ik heb een USB microfoon, dat houd in dat je hem in je pc doet en dat je dan zingt en dat je het dan op je pc hoort… Dus als ik een camera er naast zet heeft mijn microfoon niet veel nut want dan hoor je me stem gewoon normaal…

Upje.

Als je een webcam hebt bijvoorbeeld, dan kun je daarmee je beeld opnemen. Als het goed is kun je bij de instellingen voor je filmpje ergens bij Audio een microfoon kiezen, en miss kun je daar je usb-microfoon instellen.

Zo niet, dan moet je het allebei tegelijk opnemen en dan haal je bij je filmpje het geluid weg en plak je het microfoongeluid erbij - wel even synchroniseren dan.

^ Bedankt voor je reactie. Maar dat heb ik dus ook geprobeerd maar bij een normale webcam software kan je geen effecten/karaoke inzingen enz. En dat wil ik juist want anders zijn al mijn filmpjes a capella en dat wil ik zeg maar niet?

Dat bedoel ik ook niet. Je gebruikt gewoon Audacity en neemt gewoon je audio op zoals je eerst deed.

Daarnaast zet je op hetzelfde moment je webcam aan en die twee bestanden voeg je samen in windows movie maker.

Ohhh, ik snap je! Ja dat is ook een goede oplossing! Dankjewel (:

Hell yeah Audacity :slightly_smiling_face: (dat had ik toen in t topic uitgelegd toch? of was dat iemand anders?)

^ Haha ja klopt. Dankjewel nog daar voor (:

Vanuit Youtube kan je ook meteen rechtstreeks opnemenen dan word hij geupload. Maar dan kan je er geen voorstukje in zetten enzo.

^ Ja dat is zo stom :frowning_face:
Maar toch bedankt, ik denk dat ik maar de tip van Pianissimo ga gebruiken :'3

Is die fijn (A)?

^ Ja erg fijn! Je kan instrumentale liedjes openen en daar zeg maar overheen zingen. En zo zijn er talloze handigheidjes/effecten enz.

Dan ga ik hem ook downloaden denk ik!
Ik zocht nog zoiets :grinning:

Is dat trouwens gratis?