Programma voor muziek opnemen/maken/editen?

Ik zoek een programma als Garageband maar dan gewoon voor Windows, dus niet voor een mac, maar zoiets lijkt niet te bestaan. Ik heb Magix Music Maker geprobeerd, Audacity, Wavosaur, en Mixcraft, maar met die programma’s kan ik niet alles wat ik wil, er is altijd wat mis zoals dat het de midi-bestanden niet mee opslaat met de rest van de muziek, of je kunt niet gedetailleerd genoeg schuiven of niet in het programma zelf opnemen.
Nu weet ik geen woorden meer om te googlen, daarom vraag ik aan jullie of iemand misschien een programma weet?

Hmm heb je Windows Movie Maker al eens geprobeerd? Het is ook voor geluid want ik heb het zelf gedaan -ook al weet ik niet meer hoe :"D-

Oh wacht Garageband is echt way to cooler en WMM can dat niet :"D

Ik wist niet dat je met WMM ook muziekbestanden op kon slaan, kan dat dan? Maar ik wil ook effecten eroverheen kunnen doen en dat allemaal :frowning_face:

UP

en nog een keer omhoog

upje want ik zoek zoon programma eigenlijk ook :stuck_out_tongue:

audacity ofzo had ik altijd…

ik blijf dit topic uppen tot er antwoord is :stuck_out_tongue:

haha, bedankt ! :slightly_smiling_face:

UP
ik ben zo bang dat het niet bestaat

ik up hem voor een antwoord voor jullie:D

dankje!
*verscholen up*

ook bedankt :grinning:
upupupupupupup

jaaa ik up ook

hier kun je toch niet mee in het programma zelf opnemen?
ik ging het nog een keer proberen met de bestanden die ik al had, gewoon invoegen, maar mijn midi speelt ie niet af, ook al heb ik hem ingevoegd en zie je de noten die hij zou moeten spelen… zo zegmaar;

http://i55.tinypic.com/24dngg0.jpg

of kun je uitleggen hoe ik dat moet doen?

nach oben!!!1

hoi

up? :frowning_face:
iemand?