Programma verwijderen lukt niet

Hee!

Vanaf begin januari heb ik Sibelius 7 (illegaal) geinstalleerd op mijn computer via een torrent van thepiratebay. Nu zie ik dat deze ontzettend veel ruimte inneemt, dus ik was hem van plan te verwijderen aangezien ik dit programma niet meer gebruik. Dit lukt alleen niet. Als ik via start → programma’s en onderdelen verwijderen verwijder, zie ik dat hij een ‘pop up’ wilt laten komen zeg maar, maar deze verdwijnt direct weer. Ik heb heb ook al proberen te verwijderen met een speciaal programma, MyUninstaller. Dat heeft helaas ook niet mogen baten. Heb hem net proberen te verwijderen in de Veilige Modus van Windows 7, maar dit hielp ook niets. Ik geloof dat ik ergens heb zien staan dat het programma niet goed was geinstalleerd. Maar heb hem net opnieuw geinstalleerd, en dit helpt dus ook niet… Ik ben een beetje ten einde raad… Kan iemand me helpen?

Bedankt voor het lezen!

Driftwood

upje :slightly_smiling_face:

up…

Krijg je een foutmelding bij het verwijderen of gebeurt er gewoon niets.? Bij een foutmelding kan je misschien eens een unlocker proberen…

Nope, krijg geen foutmelding. Ik krijg gewoon helemaal niks! Ik zie alleen dat ie héééééél kort een pop up probeert te openen, maar dit lukt niet…

In de map van het programma zelf, bij Program Files, staat daar ook niet een uninstall toepassing? Misschien kan het zo.