Ik zie het gewoon echt niet zitten met mijn profielwerkstuk. Iedereen zegt dat hij/zij al 30 uren ofzo heeft. En ik zit nog maar op 15.
Wie heeft er nog meer profielwerkstuk-problemen? Want ik ben vast niet de enigste!
Ik zie het gewoon echt niet zitten met mijn profielwerkstuk. Iedereen zegt dat hij/zij al 30 uren ofzo heeft. En ik zit nog maar op 15.
Wie heeft er nog meer profielwerkstuk-problemen? Want ik ben vast niet de enigste!
Wij zijn nog geen eens begonnen? Uuh… oops?
Ik heb ook problemen, ik zit op 1 uur nu haha. Ben er zeker van dat we het nog redden, eind november moet de kladversie af…15 pagina’s moet het zijn bij ons.
Deze vakantie ga ik er aan werken.
Ik heb nog haast niets.
Alleen een begeleider gezocht en een onderwerp.
Maar ik moet morgen de opzet weten geloof ik anders mag ik niet meer mee doen ._.
Nog maar 79 uren te gaan! Mijn vakantie zit er al weer op, en ik zit nu dus op 15 uur. Heb je al een onderwerp?
Ik zit op 23 uur en heb nog niks af xD
met die uren moet je het niet zo nauw nemen.
als het gewoon af is en goed is is het klaar.
wij hadden miss 2 uurtjes eraan gezeten en toch een top profielwerkstuk.
de rest van de uurtjes verzin je wel wat voor wat je op schrijft.
Volgens mij begreep ik het verkeerd, ik bedoelde dat we er ongeveer 1 uur aan gewerkt hebben. :þ Op school hebben we er al 16 uur de tijd voor gehad…
We hebben een onderwerp en een inleiding en boeken, maar die zijn zo saai en moeilijk…
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn hele vakantie aan school te gaan besteden ._. zucht
2 uur? dat kan echt niet joh. je bent nog langer bezig met het lezen van de bronnen
haha en toch is het zo. voor mij is het juist vreemd dat mensen daar lang over doen, doordat ik projecten, verslagen etc in een hand om draai gemaakt heb.
Ik moest vorig jaar maken, wij hebben alles in een week gemaakt, met de uren maar wat gelult. Hadden een prachtig werkstuk (als zeg ik het zelf haha, een 8.5 hadden we) En we hadden 50 pagina’s ongeveer.
Maak je niet druk. Met uren moet je gewoon beetje sjoemelen, als de inhoud maar goed is op het einde!!
Ik moet nog 60 uur maar ik kan gewoon geen tijd vinden om verder te gaan. Ik geloof dat ze binnenkort nog een flex uur gaan inroosteren bij ons waarin je verplicht aan je profielwerkstuk moet werken.
Ik heb al 5 uur oléé!!
Maar als je natuurkunde hebt en je moet een experiment doen moet je toch wel al je uren gebruiken denk ik?
Ik heb nu 10uur… En daar komt nog minstens 100 uur bij, wil ik het ooit afkrijgen. Heerlijk profielwerkstuk, maar jezus wat gaat er een tijd inzitten. Nu maar hopen dat het voor december lukt haha!
Ik heb nu 37 uur, en moet 80 uur voor eind februari geloof ik.
wat willen die mensen dat je doet om zoveel uren te krijgen?
Gelukkig ben ik niet de enigste. Ik zou deze week zo goed bezig gaan, maar ik moest mijn hoofdvraag nog goed laten keuren. En toen zei mn begeleider: ik kijk er deze week even naar, en dan spreken we elkaar maandag wel weer.
Dus nu heb ik er wéér een week niks aan gedaan!
k heb vandaag pas gehoord voor welk vak we t moeten doen. en ik moet voor DUITS ieeeel
Wij moetene hem over 4 weken inleveren en we zijn op de helft :S
Nog 40 uur te gaan …