profielwerkstuk

hee meiden,
dit is misschien een beetje een rare vraag maar ik ben mijn profielwerkstuk kwijt omdat mijn laptop is gecrashed.
na veel overleg met school mag ik hem een maandje later inleveren.
ik krijg hem alleen nooit meer op tijd af en ik had er behoorlijk mijn best op gedaan dus dat is echt balen.
mijn vraag is dus: heeft er misschien iemand een profielwerkstuk voor mij over de jodenvervolging of de 2e wereldoorlog?

bij voorbaat dank

Oh jee, had je geen back-up gemaakt?

Je weet toch nog wel wat je er ongeveer in had staan. Ik zou hem gewoon zelf opnieuw proberen te maken. In een maandje moet dat wel lukken volgens mij.

En als ze erachter komen dat je je profielwerkstuk niet zelf hebt gemaakt heb je een groot probleem lijkt mij…

nee ik ben echt heel dom geweest, ik had het wel steeds nadat ik een bladzijde had getypt opgeslagen omdat mijn laptop af en toe wel eens uit viel, maar ik had niet verwacht dat ie het helemaal zou begeven…

Als ik jou was zou ik dat echt niet riskeren, als ze daar achter komen… Een maandje moet toch genoeg zijn, en inderdaad wat hierboven ook al is gezegd: als je het zelf hebt getypt en je onderwerpen nog weet, dan zul je het ook al wel iets makkelijker kunnen herschrijven. Gewoon even een maand als een kluizenaar leven en er héél hard aan werken, moet lukken!

Als je laptop het helemaal heeft begeven kun je naar de winkel gaan en vragen of ze je harde schijf willen overzetten! :wink:
Dan heb je je bestanden alsnog. Ik zou ff gaan kijken :wink:

Waarom sla je het niet op op een USB-stick? Een meisje van mijn klas had het voor in de week voordat we het 's maandags moesten afgeven. Zij kreeg geen uitstel. En ik vind het niet meer dan logisch ook. Je weet dat je zoiets moet opslaan op verschillende plaatsen. Dus je mag blij zijn dat je uitstel kreeg want in plaats van mensen te zoeken met eenzelfde werkstuk zou je beter aan dat van jezelf beginnen.

Je hebt dat ding toch zelf gemaakt, dan kun je in een MAAND tijd toch wel ongeveer reconstrueren hoe dat was? Een maand is lang hoor en je hoeft niet alles opnieuw te bedenken.

Dit topic is niet de bedoeling, dus ik zet hier een slotje op.