Profielwerkstuk ;o

Halloo!

Ik zit nu in 6vwo en ik moet volgende week m’n onderwerp voor m’n profielwerkstuk inleveren. Ik zit te denken om het over criminele bendes in midden of latijns-amerika te doen. Mijn zus zit op t moment in Mexico namelijk en die zei dat dat wel heel interessant is. Ik heb al heel wat info gezocht en ik vind het inderdaad ook heel interessant (zoals de MS-13 enzo), maar ik weet niet goed hoe ik het zou moeten gaan uitwerken… iemand ideeën?
xxx

Ik hou het over de sonnetten van Shakespeaere, heel leuk onderwerp vind ik, ondanks ik niet zo van Engelse literatuur houd.
Maar ik denk dat je gewoon moet kijken welke 2 vakken je hebt gekozen en dan met je partner kijken wat jullie beide leuk vinden. -of doe je het alleen?-
ohh en gister dat ik ook al zo’n pwstopic langskomen.

Dat zou ik echt niet weten, ik weet niet veel van Mexico af :wink:
Misschien kan een leraar je helpen?
Ik moet zelf ook binnen nu en 2 weken een onderwerp hebben,
ik kan echt niks bedenken :expressionless:

Ik doe het idd alleen. En ik heb nog geen vak gekozen! Wij mogen gewoon een onderwerp kiezen en aan de hand daarvan kijk je dan voor welk vak je t doet. Andersom mag natuurlijk ook, maar t maakt iig niet veel uit.

Misschien kan je het over de geschiedenis van de bendes in Mexico doen? Voor het vak geschiedenis? En als hoofdvraag iets van; waarom zijn die bendes daar gekomen?
En dan werk je dat uit in deelvragen van wanneer ze er voor het eerst waren, hoe het nu is, rolverdeling in die bendes ofzoo??
Ik moet dit jaar ook PWS doen. Wij moesten alleen al voor de zomer ons onderwerp inleveren. Ik heb Biologie met als onderwerp eerste indruk…
Doe btw Havo.

Oke thanks! Ik dacht meer aan aardrijkskunde ofzo, maar geschiedenis zou idd ook kunnen.

Nog meer tips?