Profielwerkstuk > marktkraampje

Hallo allemaal!

Ik weet dat er een algemeen profielwerkstuk topic is. Maar ik wilde echt heel graag zelf een topic aanmaken omdat ik écht even wat hulp nodig heb.

Wij hebben op school speciale profielwerkstuk-avonden. Op zo’n avond presenteer je je profielwerkstuk. Je maakt dan een ‘marktkraampje’ of je doet een presentatie. Ik had verwacht dat ik een presentatie ging doen, maar kwam er achter dat ik uiteindelijk toch een marktkraampje tot mijn beschikking heb. Nu vind ik dit niet zo heel erg, want de laatste keer dat ik een presentatie moest doen faalde ik opeens heel erg. Dus ik was al aardig zenuwachtig.

Nu is mijn vraag aan jullie of jullie nog leuke ideeën hebben voor een marktkraampje. Mijn profielwerkstuk gaat over de portretfotografie. Ik wilde het eerst over de hele fotografie doen, maar ben tot de beslissing gekomen om me te beperken op de portretfotografie.

Ik had al een idee om mijn camera op een statief te zetten en foto’s van mensen te maken en verder toelichting te geven over wat ik gedaan heb etc. Maar verder kom ik eigenlijk niet. Wat zou ik nog meer kunnen doen of kunnen maken om mijn kraampje wat aan te kleden?

Ik hoor graag jullie ideeën. Bedankt!

mensen zelf foto’s laten maken? misschien een mini-workshop van ongeveer 15 min?

misschien foto’s neerzetten/hangen die je weleens hebt gemaakt. zo’n miniworkshop is ook leuk trouwens!

heb je een poloroid camara? Anders kan je gelijk foto’s meegeven:p
Je kan er ook geld voor vragen geef je het aan een goed doel

Dank jullie wel. Hier heb ik best wel wat aan!

@Blingblingpurse, Nee ik ben helaas niet tot de beschikking van een polariod. Maar alsnog bedankt!