Profielwerkstuk: hoe meer reacties voor enquête

@ Pivoine: Je hebt daar helemaal gelijk in. Daarnaast is het ook erg van belang dat je van te voren je enquete al groot aankondigt (overal rondsturen). Dit heb ik niet in het begin gedaan, waardoor ik op het laatste moment (twee weken van te voren) nog veel reacties moest vertalen.

@roos321, @Devastation, @Davinco: Ik heb jullie de link naar de enquete gestuurd. Heel erg bedankt dat jullie het willen invullen!

@Wonderwall: Ik heb geprobeerd een note naar jou te sturen, maar ik weet niet of het is aangekomen, want het blijft maar laden. In ieder geval ook heel erg bedankt dat je het wilt invullen :grinning:

@Little Miss Sunshine: Als ik meer tijd en geld had gehad, dan was dit zeker een goed plan geweest :grinning:

Je mag mij ook wel een link sturen! :wink:

Ik wil de enquete ook wel invullen :slightly_smiling_face:

@abcdef_ & Julie: Ik heb de link naar jullie gestuurd. Bedankt dat jullie het willen invullen (hebben ingevuld)!

Je mag me best noten, dan wil ik hem wel voor je invullen.

Mij ook!

Mij ook wel ^^

Stuur hem maar naar mij! Ik vind dit een erg interessant onderwerp!

@Oversized & @Nightingale: Ik heb jullie de link naar de enquête gestuurd. Echt heel erg bedankt dat jullie het willen invullen!

@Untitled @BeYourDream: Ik moet geloof ik eerst vrienden met jullie worden, voordat ik jullie een note kan sturen. (ik kan het fout hebben hoor, want ben redelijk nieuw op dit forum). Er staat in ieder geval als ik naar jullie profiel ga dat jullie maar een geselecteerd aantal personen toelaten op jullie profiel en ik kan dus niet de optie kiezen om een note te versturen.

Bij ons op school hebben we magister en dan vragen wij bij dit soort dingen altijd aan een docent of die de enquête wilt doorsturen naar iedereen.
Misschien kun jij zo’n soortgelijk iets doen?

Mag mij ook noten - Havo

@Untitled, @ BeYourDream & @Derelict: Ik heb jullie de link naar mijn enquête gestuurd (het is me gelukt :grinning:). Thanks dat jullie het willen invullen :grinning:

@BlondAmsterdam: Op school werken wij met it’s learning. Het nadeel eraan is dat dit nog maar heel weinig wordt gebruikt en ik de naam moet weten, wil ik een bericht kunnen sturen (ik weet lang niet alle namen van de leerlingen op mijn school). Een docent zou dan een goede oplossing zijn. Voor mijn onderzoek heeft het denk ik meer effect als ik een wat meer gevarieerde groep mensen heb en dus niet allemaal mensen met 1 niveau (mijn school is maar 1 niveau). Alsnog wel een goed idee trouwens!

Ik heb hem nog niet ontvangen geloof ik xd

Hee! Ik wil hem ook wel voor je doen hoor, note m maar!

@BeYourDream: Ik heb je nog een keer de link gestuurd in een privénote. Heb je het nu wel ontvangen?

@BellaRose: Ik heb je de link gestuurd. Dankje dat je de enquête wilt invullen :slightly_smiling_face:

Ik heb je geaccepteerd, je kan noten :slightly_smiling_face:

Ik wil hem ook wel invullen, stuur maar een note!

@ Untitled & @lovesummerx: Ik heb jullie een note met een link naar de enquête gestuurd (gister of eergister, weet het zelf niet zo goed meer XD). In ieder geval heel erg bedankt dat jullie het willen invullen/hebben ingevuld :grinning:

Als er nog meer mensen zijn die de enquête willen invullen, is dit nog altijd mogelijk.