Hi meiden,
Een vriendin en ik maken een profielwerkstuk over anorexia.
Hierbij wil ik vragen of er meiden (of jongens) zijn die anorexia hebben of gehad hebben en in staat zijn om hun verhaal aan ons te vertellen.
Dit kan anoniem en dit kan gemaild worden naar: britt_slot_1234@live.nl, wij gebruiken dit verhaal alleen voor ons profielwerkstuk.
Alvast bedankt!
Liefs
had je hier niet eerder een topic over aan gemaakt?
Misschien kan je zelf een verhaal verzinnen?
Want ik denk niet dat iemand die het daadwerkelijk ook echt gehad heeft even hun verhaal zomaar gaan vertellen.
Zelf een verhaal verzinnen bij een profielwerkstuk zou ik écht niet doen. Dat mag ook niet. Beter kan je op Proud2bme kijken, daar is volgens mij een apart deel voor schoolonderzoeken, daar kan je misschien wel iemand vinden!
Succes!
@Koellkast, ja maar dat was met enquete, en ik wist niet dat dat niet mocht
@xladydeluxe ik zat er al over te twijfelen om dit te plaatsen omdat het voor sommige mensen toch moeilijk is om over te praten, maar ik dacht ik kan het altijd proberen…
Ja inderdaad, een nee heb je en een ja kan je krijgen.
@stunning, hoe wilt een leraar erachter komen dan?
Maar inderdaad misschien kan je beter op Proud2bme kijken.
^^ De kans is natuurlijk klein dat een leraar er achter komt, maar alsnog, het mag echt niet. Dan fingeer je dus gewoon een compleet verhaal en deel van je pws. Op de universiteit kom je daar echt niet mee weg. Het is niet mijn pws, maargoed, het is niet aan mij, haha.
In ieder geval succes met jullie pws!
ik denk dat er zeker mensen die jullie willen helpen hoor, niet iedereen praat hier moeilijk over
niet verzinnen als ik jou was!
er zijn vast wel mensen hier die je kunnen helpen, upje voor jou
ik zou het op proud2Bme proberen.
www.proud2bme.nl
Ik doe m’n pws ook over Anorexia alleen dan de oorzaken. Ik zou graag naar zo’n kliniek willen kijken. (:
Mijn beste vriendin heeft het.
ahhhw, dat is heftig. Sterkte iig!
Ik heb een boek gelezen over anorexia, dat waar gebeurd is!
http://www.chicklit.nl/bo…besloot_niet_meer_te_eten
En op YouTube staan ook een aantal documentaire’s, misschien heb je daar wat aan.
Veel succes met je profielwerkstuk, en tourismlady sterkte!