Profielpagina van de girlsceners

Misschien ben ik de enige die het opgevallen is maar ik wil het gewoon even kwijt en ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken dus vandaar dit topic.

Het verschil met de profielpagina’s voor en na dat girlscene is vernieuwd is best wel groot. Vroeger zag je hoe lang iemand al op girlscene zat, de leeftijd en vaak nog wat extra informatie. Nu is deze mogelijkheid er ook maar er wordt heel weinig gebruik van gemaakt en best veel profielpagina’s zijn voor niet vrienden afgeschermd.
Eerlijk gezegd mis ik de ‘oude’ profielpagina wel want als ik nu met iemand in een topic praat of de reacties van haar lees heb ik geen idee wie het eigenlijk is, uitgezonderd de actievere girlsceners. En dit vind ik echt een achteruitgang van girlscene.

Ben ik de enige met dit ‘probleem’ of zijn er meiden die dit herkennen?

Ik snap dat er heel gemakkelijk over leeftijd bijvoorbeeld gelogen kan worden maar laten we daar over het algemeen niet van uit gaan

Haha ja I feel ya, de oude profielen waren heel leuk en fancy en je kon ze helemaal volgooien met foto’s en zo, maar hier is dat minder mooi :c

Girlscene wordt er gewoon zo onpersoonlijk van op een of andere manier…

Subtiele up

Ik ben het wel met je eens!

Haha ja dat gevoel heb ik dus ook, vroeger vond ik profielpagina’s supermegainteressant, nu zijn veel pagina’s leeg :c (ik kan ze wel allemaal zien want ik ben mod, mwuhaha)

Ik ben niet bekend met hoe het er eerder uitzag, maar een persoonlijk(er) profiel zou ik ook zeker wel leuk vinden!

Je hebt van het artikelen gedeelte natuurlijk wel een persoonlijkere, die heb ik dan maar ingevuld. Maar ik snap wat je bedoelt c: Bovendien kan je nergens de leeftijd zien, best jammer (of wie het laatste je profiel had bezocht haha) Ach ja.

Ik ben het met je eens. Ik vind het ook jammer dat je de leeftijd niet meer kunt zien.

Ik vind het eigenlijk wel fijn zo, veel anoniemer. Ook handig voor jonge meisjes die nog niet door hebben dat privacy een waardevol goed is, en dat het delen van je hele leven op internet uiteindelijk nadelig kan werken.

Haha ja dat vond ik ook geweldig vroeger.

Oh, dat vind ik eigenlijk ook wel jammer. Op de vorige profielpagina’s kon je echt alle soorten plaatjes plaatsen en tekstjes en alles door elkaar. En daar werd ook echt naar gekeken (dat deed ik toch). Die mogen ze dus inderdaad wel terug brengen van mij

Flu je ava, i cant.

:smirk:
Die van jou mag er trouwens ook wel wezen!

Hihi I know right

Ik mis m’n oude profielpagina ook. Ik had er allemaal toffe gifjes op staan. :c

Ik vind het vooral irritant dat members ervoor kunnen kiezen om hun profiel afgeschermd te houden en anderen wel kunnen noten en berichten. Zoveel persoonlijke informatie staat toch niet op je profiel en het is ongelooflijk irritant als mensen dat in een discussie doen :’)

Die oude profielpagina was gewoon de ziel van je account. Gewoon onmenselijk dat ze die hebben weggenomen!!!

Inderdaad, het is niet dat je volledige naam, adres, bankrekeningnummer en pincode erop staat als het goed is xD

Ik snap het wel, sommige mensen zijn dan met je in discussie en dan gaan ze er persoonlijke dingen bij betrekken die in je profiel staan. Of dan beoordelen ze je op je leeftijd of op iets anders in plaats van op wat je post.

Hm, dit gebeurd in ‘het echte leven’ ook en hoeft niet perse iets negatiefs te zijn. Maar je hebt een punt, daar niet van.