Profielkeuzeveranderen?

Heeyy
Ik heb gister een soort probleempje gecreeerd… Ik heb hey profiel EM gekozen(met frans lo2 m&o wisb) maar ik ben er dus achter gekomen dat scheikunde helemaal nie zo vreselik is. En datnatuurkunde niet snapte dat dat aan de leraar lag(we hebben nueen andere) voor na en sk sta ik een 7 en voor bioo nog geen cijfer gehad. Met EMheb ik eco en gs en voorgs sta ik nu onvoldoende. En eco vind ik saai. Moet ik mn profiel veranderen in NG?? En kan dat nog??
Xx

Of dat nog kan ligt aan je school, ik denk het wel.
Maar het ligt er aan, als je ambities hebt om later chirurg te worden lijkt het me nogal logisch dat je je profiel verandert, maar als je een eigen bedrijfje wil opstarten niet…
Het ligt er dus echt aan denk ik wat je later wil gaan doen.

Vorige week heeft een vriend van mij zn profiel veranderd maar ik kan het nu pas na de vakantie doen…

Ik weet nog niet wat ik wil worden dus dat maakt het alleen maar moeilijker =p

Heb je echt geen idee?
Als je biologie leert, vind je dat dan intressant? Je kan toch wel een beetje zeggen wat voor ‘type’ je bent?

Hmm nou niet echt=p
Qua vakken vin ik allen bijna wel leuk behalve duits en ges
Bio heb ik nog maareen paar lessen gehad dus daar kan ik miet veel over zeggen ( ik heb maar een half jaarbio)
K zit trouwens in 3vwo

haha oke ik heb nog 1 vraag heel stom waarschijnlijk maar
Ben je slim? XD Ik zit in 4VWO en heb ook bio, en het is wel echt veeeeel moeilijker dan in de 1e/2e/3e (ik had het 3x een halfjaar…)
Dus heb je goed inzicht of niet? Want dat is met het hele N&G/N&T profiel we,l belangrijk…

+ Met C&M of E&M moet je toch geschiedenis?

Haha nou ik ben niet ubersllim ofzo maar vplhgens mn mentor hoor ik wel tot de slimmere uit de klas(ouderavond) vriendenvan mij zeggendat ik het wel zou kunnen

Ja bij EM CM moet je ges

Hmm tja…
Lastig, vraag gewoon na denk ik.

Hey,
Ligt inderdaad aan de school of het nog kan. En aan jouw capaciteiten.
Maar weet je waar je interesses liggen bijvoorbeeld? Omdat al dat medische (in ziekenhuis) mij aansprak heb ik gekozen voor N&G. Maar als jou van die economische beroepen jou meer aanspreken zoals financieel manager ofzo, dan zou ik het gewoon houden bij E&M. Want uiteindelijk gaat het om wat je met je toekomst wil, niet zozeer in welke vakken je op dit moment beter bent.
In ieder geval succes ermee als het nog kan.

Oh, en trouwens, natuur- en scheikunde worden wel een stuk moeilijker na de 3e klas, dus je moet wel zeker weten of je het kunt :pensive:

hih ik heb vanmorgen in de auto een filmpje van mezelf gemaakt hihihihi :flushed:

Met geschiedenis kun je later niet veel…
Misschien is dan N&G (met natuurkunde) of N&T met economie wel iets voor je?
Je hebt dan natuurkunde en scheikunde, en economie maakt het toch een breed profiel, zodat je bijna nog alle kanten op kunt.

Maar in principe moet je je profielkeuze voor de zomervakantie altijd kunnen veranderen. Als je hiermee aankomt als je in de 4e zit wordt het moeilijk :confused:
Ik heb ook klasgenoten die dit jaar blijven zitten omdat ze eigenlijk toch liever een ander profiel hadden gehad.
Dus is je verdiepen in studies ook wel handig, want dan weet je welke vakken je nodig hebt etc. (:
x

Tuurlijk kan dat wel.

Bij ons had er iemand nog rond kerst ín VWO4 gewisseld, ze had dus een half jaartje NT gedaan en toen wilde ze toch CM gaan doen :stuck_out_tongue:
Mja ze moest wel veel inhalen enzo.
Maar als je je argumenten goed onderbouwt kan dat nog gewoon hoor :wink: