profielkeuze

[b]hooii,

ik zit nu in VWO 3 & moet binnenkort mijn voorlopige profielkeuze inleveren, maar ik zit nog steeds enorm te twijfelen.
ik ben echt een drama met natuurkunde,scheikunde en wiskunde (& eigenlijk alles wat daarmee te maken heeft:S)
dus volgens mij zou alleen c&m met wiskunde C dan overblijven, alleen mijn probleem is dat ik al sinds dat ik klein ben weet dat ik later het liefste met dieren wil werken en dat wil ik nu nog steeds graag,
maar volgens kan dat met C&M bijna niet:(
en de richting die je op kan met c&m intereseerd me eigenlijk ook niet heel erg;S

heeft iemand het zelfde probleem gehad? of iemand advies?

XXX[/b]

Ik denk dat je voor een studie met dieren geen natuurkunde of scheikunde nodig hebt… Kun je ook bijv. C&M met biologie doen? Want ik denk dat met een dierenstudie biologie wel een vereiste is… (;

@BiteTheCakeik zou wel bio erbij willen kiezen want ik vind het leuk:)
alleen dat kan niet bij C&M worden gekozen bij ons:s

( er waren te weinig mensen die dat deden geloof ik )

maar bedankt! xx

Kun je geen ander profiel, Economie en maatschappij? Of vind je economie niet leuk? En dan als keuzevak biologie?

Heeey,
ik heb zelf ook een beetje dat probleem ik ben erg slecht in vakken zoals natuurkunde en scheikunde en biologie maar ik wil graag NG gaan doen, maar ik moet dan dit jaar nog een keer over doen en ik weet niet want EM lijkt me ook wel leuk en op die vakken sta ik heel goed…
Iedereen om me heen zegt doe wat je leuk vind enzo.
Maar dat helpt niet echt ik moet nu bijna al een keuze hebben gemaakt, bij mijn eerste keuze had ik ingevuld dat ik EM wou gaan doen met biologie, maar dan kan ik alleen maar dierenmanagement met dieren doen…

Aangezien je vwo doet, heet de studie met dieren, diergeneeskunde. En daarvoor heb je natuurkunde, biologie en scheikunde nodig, en wiskunde A of wiskunde B.

Ik kan je wel aanraden dat als je biologie kiest met C&M, dat ook scheikunde in dat vak zit.
Maar waar ben jij beter in en wat interesseert je meer? Scheikunde, natuurkunde en biologie? Of meer een extra taal, economie en geschiedenis?