profielkeuze!!

Heejj dames,

ik moet dit jaar een profielkeuze maken… ik denk dat ik voor EM gaa, maar k weet het niet zeker!! Wat gaan jullie kiezen en waarom?Weten jullie al wat jullie willen worden?

Ik heb E&M gekozen, maar waarom weet ik eigenlijk nog steeds niet :’) Ik heb nog even beta gehad (N&G en N&T) maar vond het echt vreselijk. En C&M wilde ik niet omdat ik geen zin had in Frans/Duits want daar moet je voor leren 0=) En met E&M hou je meer opties open, want toen wist ik nog niet wat ik wilde gaan doen!
Ik ga nu Grafisch Ontwerpen doen op de kunstacademie, dus het was niet nodig geweest maar ach XD

Ik heb gekozen voor E&M, omdat de N&G en N&T vakken mij niet echt liggen, weet ook nog niet wat ik wil worden.

ik heb CM, met wiskunde A, geschiedenis, eco, tekenen/kunstgeschiedenis, frans, spaans en alle basisvakken. Ik wou ook nog bio erbij alleen dat zou niet in mn rooster passen.
Ik heb ervoor gekozen omdat ik echt totaal niet goed ben ik natuurkunde/wiskunde B/scheikunde, gewoon de exacte vakken. En ik wil later wss naar de kunstacedemie of hbo rechten doen en dat kan ik met dit vakkenpakket.

ik heb C&M (4VWO) , en ja, ben echt blij met die keuze. Andere profielen waren niet echt wat voor mij.
Heb dus C&M, met Frans en muziek als keuzevakken en daarbij economie
en Latijn (waaróm toch?) als extra vakken.

wil naar het conservatorium. :]

upp, want ik weet het ook niet:(

CM
omdat het het beste bij me past en ik ben niet goed in exacte vakken :stuck_out_tongue:

Ik zit nu in 4 VWO met NG-profiel, maar ik ben er nu pas achter dat ik helemaal niks met die vakken wil doen… Zorg er dus voor dat je goed bij jezelf nagaat of je later een ‘exacte’ baan wilt of niet, ik luisterde namelijk teveel naar me andere mensen om me heen die zeiden: ‘Maar je wilde toch altijd al kinderarts worden?!’.

Dit was btw ff een tip voor de mensen die nu hun profiel moeten kiezen…

Ik heb E&m gekozen. Ik heb gekozen omdat ik in die andere profielen vakken inzit waar ik nie egt goed in ben.

ik heb E&M gekozen, omdat de N kant zowieso bij mij afvalt en dit profiel heeft redelijk brede mogelijkheden voor de toekomst :]

ik ga E&M doen. met duits, aardrijkskunde en beeldende vorming
N&G en N&T kan ik echt voor geen meter.

E&M, met maatschappij wetenschappen, wiskunde B en biologie

altijd N&G gewild maar omdat ik écht geen natuurkunde / wiskunde b kan heb ik dit gekozen:

dubbelprofiel E&M / C&M (3 gymnasium zit ik nou.)
E&M met standaard vakken
wiskunde A
Grieks (eigenlijk vind ik het doodsaai maarja…)
profieldeel: aardrijkskunde
vrije deel: biologie
extra vak: frans

zo hou je veel open want weet nog niet echt wat ik wil…

Ik heb N&G / N&T met frans, spaans en economie =p
Omdat ik arts wil worden, en spaans een mooie taal vind, en economie gewoon handig is om te hebben (+ik heb niet echt een talenknobbel, dus als ik spaans echt niet zou kunnen zou ik het kunnen laten vallen)
En ja, dit was een goede keuze =p

Ik ga C&M doen… Met alle verplichte vakken plus: Geschiedenis, Aardrijkskunde, Frans, Duits, Biologie. Lijkt me een leuk profiel…

C&M
Duits, wiskunde A, aardrijkskunde, beeldende vorming en m&o.
Ik wilde ipv m&o biologie maar dat kon niet op onze school mfers.

En de rest sprak me niet aan van profielen.
Ik haat economie en natuurkunde/scheikunde.

IK zit op vwo en doe nu CM ,
heb gekozen voor de vakken: gs, ak, muziek, kunst algemeen, wsA, en, fa, kcv, ne en that’s it…
Ik zie trouwens wel dat het uitmaakt of je havo of vwo doet, want sommige hebben alle talen standaard in hun pakket hebben zitten, terwijl ik gewoon net als heel vwo moest kiezen tussen du of fa.

Maargoed ik heb het gekozen omdat ik wel goed in deze vakken was, en dit nog behoorlijk breed is en ik ngo geen enkel idee heb wat ik later wil gaan doen

NG met economie:) ik doe nu 3 gymnasium, volgend jaar dus 4 gymnasium.
Ik weet niet wat ik wil worden dus ik moet een beetje alle keuzes openhouden:)