Profielkeuze wijzigen

Hey,
Ik zit in de derde en ik heb al m’n profiel gekozen. Alleen heb ik niet echt een goed gevoel over de vakken die ik heb gekozen. Ik heb vakken gekozen die ik makkelijk vond en niet leuk ofzo. Ook denk ik dat ik bang was om bepaalde vakken te kiezen ( bio en scheikunde) omdat veel mensen zeiden dat die vakken in de bovenbouw heel moeilijk worden. Daar heb ik me natuurlijk niet zoveel van moeten aantrekken, maar dat heb ik wel gedaan. Ik wil nu heel graag mijn profiel weer veranderen. (Eerst had ik e&m gekozen daarna heb ik dit verandert naar c&m en nu wil ik n&g :blush:) Ik weet echt heel zeker dat ik n&g wil alleen denk ik dat ik nu wel erg laat ben om mijn profiel te weizigen. De eerste keer deden ze al moeilijk. Ik denk dat ik mijn profiel nu helaas niet meer kan wijzigen,maar weet iemand misschien of dit wel kan?

Kan makkelijk, ook al zeuren ze erover. het gaat wel om jouw toekomst he!

Probeer het! Als je het zeker weet, ga je er erg veel spijt van krijgen. Wss gaan ze moeilijk doen omdat ze denken dat je het niet zeker weet, maar probeer het. Lukt het niet oid: ouders.

ik zou het proberen als ik jou was! Een vriendin van mij was in vwo5 veranderd van n&g naar c&m. Ze voelde zich veel beter bij die vakken. Uiteindelijk heeft ze daar haar examen in een keer mee gehaald en ze wist vrijwel zeker dat dat een stuk moeilijker was geweest, en ook minder leuk als ze n&g was blijven doen.

Bij mij op school doen ze daar niet moeilijk over en als ze dat wel doen, het is jouw toekomst dus als jij zeker weet dat je N&G wilt zou je dat nu nog moeten kunnen wijzigen.

Gewoon proberen! Eind 4e ben ik ook geswitched naar een “makkelijker” profiel, maar heb begin 5e besloten om toch terug te gaan naar n&t. Het koste me wat meer tijd en inzet, maar ben zo blij dat ik het heb gedaan! School deed er in het begin heel moeilijk over, maar na een beetje doorzeuren is het me toch gelukt.

Oke, dan ga ik morgen maar bij mijn decaan langs! :+1:t3:
Dank jullie wel!