Profielkeuze NG

Heyy,
Ik heb mijn profielkeuze nu gekozen maar ik ben heel bang dat ik het allemaal niet ga halen. Ik heb namelijk NG met bio, scheikunde, natuurkunde, wis a, Frans en Ak. Ik heb het gevoel dat ik het te moeilijk heb gemaakt voor mezelf. Heeft iemand deze vakken (gehad) in de bovenbouw en kan daar wat over vertellen qua moeilijkheid enzo? Ik deed trouwens deze 3 jaar gymnasium maar ben ermee gestopt omdat ik het saai vindt maar ik ben er wel goed in, dus geen idee of dat wel een goede keuze is geweest. :weary::weary::weary:

Je gaat het vanzelf meemaken. Voor de een is het makkelijker dan voor de ander.

Heb vertrouwen in jezelf. Komt vast wel goed. En mocht het na twee maanden nou echt slecht gaan dan is er misschien nog een mogelijkheid te switchen? Als je gemotiveerd bent maar het lukt gewoon écht niet, kan dat vaak. Spreek je zorgen gelijk uit bij je mentor.
Dan kan hij/zij ook meedenken.

hooi!

Gaat helemaal goed komen, zolang je maar 1 vak uit je profiel echt interessant vindt. De vakken heffen elkaar een beetje op. Voor sommige vakken zal je iets meer moeite gaan moeten doen, maar dat ik oke en juist misschien wel een leuke uitdaging!
ik heb zelf scheikunde op vwo gedaan, vond het echt verschrikkelijk maar ik ging daarom juist wel extra hard strijden voor de toetsweken en haalde dan 7’s.

Het komt dus helemaal goed!! Ik doe zelf nu helemaal niets meer met mijn NG profiel qua studie, maar het heeft me wel een andere kijk op dingen gebracht en discipline

veel plezier volgend schooljaar en geniet van je vakantie
xx

Dankjewelll​:grin: jij ook een hele fijne vakantie!!:palm_tree::palm_tree: