Profielkeuze, help?!

Oké, ik twijfel dus tussen 2 profielen, en iedereen vindt het maar raar, want het zijn 2 totaal verschillende profielen. Maar ik ben in geen een vak echt slecht dus vandaar. Ik twijfel tussen E&M en N&G.
Ik weet het echt niet meer…
Waarom ik N&G zou kiezen; als je er eco bij doet, kan je nog elke richting op (en ik weet totaal niet wat ik wil worden). Waarom ik N&G niet zou kiezen: ik ben bang dat ik niet slaag voor natuur- en scheikunde. Ik sta voor natuurkunde een 6,4 en voor scheikunde een 6,6. Maar ik heb gehoord dat je cijfer in de bovenbouw gemiddeld 2 punten omlaag gaat.
En waarom ik E&M zou kiezen is omdat ik goed ben in geschiedenis en eco ook wel.

Wat voor profiel hebben jullie, en heeft iemand advies?!

Alvast bedankt!

Ik had toen N&G met Aardrijkskunde, omdat ik Natuurkunde gewoon niet leuk vond en er ook niet goed in was. Ik weet niet of jij dat vak ook kan laten vallen?
Heb je al enig idee wat je later voor studie wil gaan doen? Je kan het daar natuurlijk ook op aanpassen. Biologie en Scheikunde waren niet mijn beste vakken, maar ik vond het erg leuk en ik was het nodig voor de studie die ik nu doe.
Misschien kom je dan al iets verder. :slightly_smiling_face:

Dat is hem dus, ik heb echt geen idee! En ik kan natuurkunde niet laten vallen…
Maar toch bedankt!

Hmm, dan is het lastig. Welke vakken vind je leuk om te doen dan? Daar zou je ook voor kunnen kiezen. Ik was namelijk erg goed in Economie, maar ik vond het niks aan, dus daarom heb ik voor N&G gekozen, omdat ik Biologie en Scheikunde dus wel leuk vond.

Bij de meeste die ik ken, zijn de punten inderdaad gemiddeld een stuk lager gevallen bij vakken in de bovenbouw, inclusief mijzelf.

Ik vond t ook erg lastig om te kiezen. Wat ik juist te horen kreeg is dat je met C&M alle kanten op zou kunnen gaan.

Ik kan je niet helpen want ik ben nu een jaar van me middelbare school af en weet nog steeds niet welke studie ik wil gaan doen.

Succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Bij ons zeggen ze juist dat je met C&M het minst kan haha…

Raar joh. Als ik dit allemaal lees op de site hier zie ik overal verschillende antwoorden en ligt het maar net aan je school.

;p

Bij ons noemden ze C&M het pretpakket, haha. Omdat mensen die niet wisten wat ze wilden dat altijd kozen omdat dat het makkelijkst was.

[quote author=xElena link=topic=269577.msg272371174#msg272371174 date=1366710096]
Bij ons noemden ze C&M het pretpakket, haha. Omdat mensen die niet wisten wat ze wilden dat altijd kozen omdat dat het makkelijkst was.
[/quote

Jaa bij ons ook haha.

Titel voortaan niet in hoofdletters. En een slotje, want dit topic is er al: http://forum.girlscene.nl/forum/school/welk-profiel-kies-jij-heb-jij-117553.0.html