Profielfoto

Heeii,

Zoals jullie waarschijnlijk weten is het voor een meisje belangrijk om een leuke proefielfoto te hebben op whatsapp, twitter, facebook, ga zo maar door.

Ik zou echt niet weten hoe ik leuke foto’s kan maken!! Ik heb altijd dezelfde, leuke lach, achter mn bureau, in de badkamer, of met de webcam van mn laptop in de vensterbank. Maar ik wil een keer iets nieuws!!
Iemand tips?
(ik hou trouwens niet van duckface, of diepe inkijk, gewoon, lief lachje, of ietwat speels :flushed:)

uhm. je zegt het zelf al… geen duckface of inkijk en “ietwat speels”.

Niet echt trouwens.

Kijk doe anders dit ofzo
Uh je hand tussen je mond en je neus en dan doe je bijv. snorretjee tekenen!
En dat heb ik zelf ook
Of doe gewoon heel sgatig lachhen met schatige ogen en dan doe je je hand bij je mond bijv. je vinder en dan je hand beetje onder.
Ik hoop dat je me snapt:d
Xx Lolaa15

Precies wat Lola zegt dus. Sgatig lachen met sgatige ogen doet 'm altijd wel goed.

Of gebruik een stuk fruit als profielfoto!

ik vind zelf leuk altijd om op je neus een stipje te zetten en dan 3 snorharen op je wang tekenen , en dan heel lief kijken :slightly_smiling_face:

Ik hou van foto’s maken en bewerken maar mn ideeen zijn ook beetje op haha,

Heb pas geleden wel iets leuks gedaan.
3 foto’s op de zelfde plaats gemaakt en die in een collage naast elkaar zetten, dan moet je we verschillende poses hebben. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Ik gebruik altijd foto’s die door anderen zijn gemaakt. Of een keertje met je zusje (als je die hebt) of vriendin in de tuin of het park foto’s van elkaar maken?

Volgens mij is Lola dezelfde persoon als TS :’)

Spontane foto’s zijn vaak het leukst :wink:

Dacht ik ook haha. Beide 2 berichten of zo.

ik lach gewoon, een glimlach, met veel lichtval :stuck_out_tongue:

Hahahahahaha, dit vind ik wel ene mooie! (zeker omdat jouw profielfoto ook een stuk fruit is) :bowing_man:

Want ja, daar draait het leven om; een mooie profielfoto.

Anyway,
ga met vriendinnen leuke foto’s buiten maken.

:hugs:

Ik ben het er mee eens dat spontane foto’s het leukste zijn, maar helaas sta ik nooit zo goed op spontane foto’s… Ik heb wel eens van mijn vriendin gehoord dat ze zich zelf helemaal op maakt voordat ze een foto maakt, maar dat doe ik zelf niet. Ze staat dan wel alijd goed op zelf gemaakte foto’s, maar dat komt denk ik ook omdat ze dan nieuwe foundation, oogpotlood etc. aan brengt. Je kunt dat proberen, want ik neem aan dat je je lach niet kan veranderen. Ik sta ook altijd met gekrulde mondhoeken op de foto, nooit anders. Wel vaak op verschillende locaties of waar ander licht is.

<3

Mijn profielfoto’s zijn altijd van die vakantiefoto’s van vorig jaar, en dan na een jaar heb ik een nieuwe :’) ik maak zelf altijd foto’s van van alles behalve mezelf. Maar ik maak me er ook niet zo druk om.