Profielfoto veranderen

Hoi,
Mijn profielfoto op hyves is een beetje oud, dus ik dacht ‘kom, laat ik m eens veranderen’ ; )
Ik weet normaalgesproken hoe dat moet, dus ik klik op “profielfoto veranderen”, upload een nieuwe foto en klik op verzenden. Maar mijn profielfoto verandert niet. Klik weer op “profielfoto veranderen”, kijk in mijn fotoalbum, waar de foto die ik net geupload heb wél bijstaat, klik de foto aan en klik weer op verzenden. Weer niks. Ik heb dit ongeveer tien keer achter elkaar geprobeerd en er gebeurt niks. Ook nu, de volgende dag, staat de foto er nog niet (het is dus geen geduld hebben of zo) en het lukt nog steeds niet om m te veranderen.

Lang verhaal om niks, maar weten jullie mss hoe ik het voor elkaar moet krijgen?

Dan ligt dat aan Hyves. Myspace had ook eens iets waardoor ik geen nieuwe foto’s kon uploaden. Een tijd later was het weer verholpen en kon het wel.

Okee, mooizo dan :slightly_smiling_face:

hoi weet iemand hoe je je profiel foto van girlscene kan verandere? XD

Je hebt je foto al een keer veranderd, dus als het goed is weet je dat zelf wel.

dat weet ik ook niet :frowning_face: net geprobeerd zie het nergens staan:S

Je klikt rechts op ‘Mijn profiel’ en dan bij die info op Edit account en dan onderaan kan je veranderen @ AAANII en xxxkelseyxxx

& hoe op tumblr