Profielfoto is niet zichtbaar op forum

Hey!

Ik wil graag mijn profielfoto veranderen. Wanneer ik een foto kies en vervolgens op uploaden klik, wordt hij niet geupload. Weet iemand waar dit door komt en wat ik er aan kan doen?

Liefs

Update:
Mijn profielfoto is niet te zien op het forum. Er staat een kruisje. Meer meiden hebben hier last van. Weet iemand waar het door komt?

Probleem is opgelost.

Ik zie je foto nog niet op het forum :open_mouth: maar ik heb zelf ook problemen met mijn profielfoto. Op mijn profiel is hij wel te zien maar niet op het forum.

Ja, inderdaad je hebt gelijk! Echt heel raar, vraag me af waar dat door komt. Ik zie een kruisje.

Jup, ik heb van hetzelfde last.

Ik kan mijn pf ook niet zien op het forum :dry:

Ik heb dat nu ook :frowning_face:

Hoop echt dat iemand misschien weet waardoor het komt en wat er aan te doen is.

Ik zie ook niemands foto op 't forum, dus zal wel iets algemeens zijn.

Ik heb Danique maar even een mailtje gestuurd voor techniek, want daar ligt het aan neem ik aan. Volgens mij is ze nog wel op vakantie, dus geen idee hoe snel het gefixt wordt!

edit: Oké, nog tot 25 februari helaas, dus zal nog wel eventjes duren.

Inmiddels is die van mij weer te zien!! Ik zie 'm nu ook de meiden die hetzelfde probleem hadden. Heel gek.

Jup, ik kreeg gisteren berichtje van Danique dat ze het zou doorsturen naar techniek, dus ziet er naar uit dat het nu weer opgelost is! (:

He? Ik zie al jullie profielfoto’s wel gewoon. Ik zocht dit topic al een tijdje omdat ik zelf mijn profielfoto niet kan zien op het forum,nou vraag ik me dan af: zien jullie mijn profielfoto wel gewoon?

Nee ik zie jouw foto niet.