profielfoto fb

Hey!

Als ik mijn profielfoto wil veranderen op facebook moet ik het bijsnijden in een vierkant. Maar ik wil het originele uploaden zonder het bij te snijden. Iemand die weet hoe dat moet?

huh volgens mij hoef ik 'm niet bij te snijden
alleen dat dat weergavebeeldje wordt vierkant maar je snijdt m niet bij want als je erop klikt is ie ‘gewoon’

raar, want mijne wordt altijd bijgesneden

Misschien is de foto te breed of zo?
Geen idee wat je er aan kan doen, sorry!

Als ik m vanaf mn telefoon upload, moet ik wel bijsnijden. Maar als ik m eerst op de computer zet en daarna pas op facebook uploadt, hoef ik niet bij te snijden!

Ah, dus? Waarom reageer je dan ook, wat is je punt? Lol.

Waarom niet?

Je kan hem vierkant maken via een site ! Wacht even zoeken hoor, ik reageer zo weer

Kan de site niet meer vinden :cry:

maar misschien heb je hier wat aan

Okee, bedankt. Maar het is wel raar want op ene account moet ik het bijsnijden en op een ander account moest ik dat niet

Apart. Ik krijg een vierkant, en die kan ik verschuiven haha. Succes iig :slightly_smiling_face:

whitagram even downloaden op je mobiel :slightly_smiling_face:

Eerst je foto ‘gewoon’ uploaden op je tijdlijn. Klik op de foto en dan stel je 'm in als profielfoto, als het goed is hoef je 'm dan niet bij te snijden. Dan zet je die op ‘verbergen op tijdlijn’ staat bij dat ^ dingetje maar dan andersom bij jouw post zodat ie niet 2x op je tijdlijn staat (nieuwe foto en dat je je pf hebt veranderd).