Professor Layton en het masker der Wonderen

Dit spel heb ik al uitgespeeld daarom doe ik hem weg.
Voor €30 inclusief verzendkosten is die voor jou. Als je interesse hebt hoor ik het graag en kan je mailen naar loois.xx@hotmail.com

Waarom post je je te-koop spulletjes niet in 1 topic? Want ik zie dat je meerdere spellen te koop hebt, dan is het in 1 topic overzichtelijker :wink:

Dit is voor mezelf makkelijker, ieder ze voorkeur

Ik waardeer hulp heel erg zeker als er iets niet mag. Maar als je geen interesse hebt wil je dan alsjeblieft niet reageren :slightly_smiling_face:

1, ze geeft je een tip en hierdoor gaat je topic omhoog waardoor meer mensen hem zien dus ik vind dat nogal bullshit,
2: je mag maar 1 verkooptopic

Zoals ik al heb gezegd ik waardeer de hulp en de tips. En er zijn 2 verkoop topics omdat een spel van mij en mijn zusje is en ze deed nog al moeilijk daarom heb ik 2 topics gemaakt. En zo is het ook makkelijker voor mijzelf. En ik heb gezegd alleen maar reageren als je wilt kopen omdat mijn zusje dan heel de tijd gaat denken dat iemand interesse heeft terwijl dat niet zo is. Ik hoop dat het hierdoor duidelijker is.

Het is wel een regel dat je maar één verkooptopic mag hebben. Dus ik sluit deze en dan kun je dit product ook in je andere topic zetten :slightly_smiling_face:.