proefstuderen en SE week

Hooii meiden,
ik zit met een probleem. Ik zou binnenkort namelijk proefstuderen, maar die dagen vallen precies in mijn SE week. Dit komt doordat mijn SE week verschoven is. Ik mag natuurlijk niet proefstuderen als ik een SE gepland heb staan, maar dit zijn de laatste proefstudeerdagen van die school. Hebben jullie een oplossing dat ik toch een idee kan krijgen van de opleidingen en de school buiten de proefstudeerdagen om?
Ik hoor het graag!

Open dagen/ open avonden? Daar kan je ook redelijk veel informatie uit halen.

En eventueel de school waar je graag wilt proefstuderen een mailtje sturen met je probleem? Je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.

Dank je voor je reactie! Ik vind open dagen altijd moeilijk om daar een studie op te beoordelen, omdat je dan geen idee hebt wat ze in de lessen doen. Maar een mailtje sturen kan ik inderdaad wel doen!

Je zou evt. een student kunnen benaderen om te vragen wat de stof. Ik weet dat mijn universiteit alle stof per vak online heeft qua wat je moet lezen en leren. Je zou de opleiding/instituut een mailtje kunnen sturen of je evt. het e-mailadres mag van een student om er wat vragen over te stellen.

Goed idee! heb ik zeker wat aan. Bedankt!

Je zou ook een studievereniging o.i.d. op FB kunnen benaderen of kijken wie de FB-posts liket zodat je die persoon een berichtje kan sturen.

(maar dat kan stalkerig overkomen)

Of misschien doet iemand hier wel die opleiding op die school en kan je aan diegene wat vragen stellen.