Proeflenzen gratis?

Weet iemand of de proeflenzen van de Pearle misschien gratis zijn? Want ik heb er zelf namelijk geen verstand van.

Bel even op, of gaan naar zo’n filiaal?

Ik was er eens, en toen hebben ze me inderdaad gratis proeflenzen aangeboden, voor 3 maanden.
Ik weet niet wat de voorwaarden zijn.

vraag het even in de winkel

bij mij moest ik betalen voor de proeflenzen het waren wel maand lenzen maar dat was leen niet bij Pearle. Meestal zijn van 1 dag lenzen wel gratis.

Ik had ze wel gratis gekregen.

ik had gratis proeflenzen ja. het waren maandlenzen. ik moest wel een waarborg betalen. als ik ze binnen de week terug bracht kreeg ik mijn waarborg terug of kon ik de waarborg gebruiken om lenzen te kopen. je kan het wel maar een keer doen denk ik.

Nee ik heb ze niet gratis gekregen.
Ik zit nu zo’n 4maand bij de pearle, en mijn proeflenzen (maandlenzen) waren 25 euro dacht ik.

Weet iemand ook of de proeflenzen van Specsavers gratis zijn?

Persoonlijk vond ik het nogal onnodig om er een topic van te maken, dus wilde ik hier even antwoord. :3

Up

Up

ik krijg die proeflenzen van pearle, en het kostte 30 of 35 euro dacht ik (voor een maand)…

Mijn proeflenzen zijn altijd gratis, maar ik zit niet bij een bekende opticien. Ik zit gewoon bij een lokale en daar krijg ik dus altijd als ze wat nieuws proberen ze gratis, en ook 1 keertje was er een stuk gegaan ook gewoon gratis nieuwe gekregen. Maar goed hier heb je niks aan x’)

Bij de Pearle is het niet gratis, mijn vriendin moest er in ieder geval voor betalen.

Waar ik heen ga (geen bekende winkel), kreeg je ze volgensmij gratis als je zegmaar ‘verder’ ging met lenzen…

Vorig jaar (2011) moest ik nog betalen voor mijn proeflenzen. Maar ik heb een paar dagen geleden nieuwe lenzen opgehaald en die waren wel gratis. Want vanaf 2012 was onze verzekering anders ofzo, ik weet niet precies hoe het zat maar door een andere verzekering waren ze gratis. Misschien moet je even nakijken of je verzekering daarvoor zorgt?