proef/test lenzen

hee, weet iemand hoe dat zit met test/proef lezen (van bijv. pearl)
je krijgt altijd zo’n setje mee om te proberen maar wat nou als je ze geprobeert hebt maar je wilt ze toch maar niet?
kun je het dan zeg maar nog " annuleren" ofzo ?

xoxo

Ik heb nu toevallig proeflenzen in. Bij de pearl moet je 25 euro borg betalen, als de lenzen bevallen krijg je 25% korting… en als ze niet bevallen krijg je de 25 euro terug!

oke, en dan gebeurt er veder niks? gewoon proberen niet goed geld (borg) terug?
welke soort contactlenzen probeer jij nu als ik vragen mag

Ja klopt, en anders die 25 euro korting! Ik heb nu lenzen die zuurstof doorlatend zijn ofzoiets… ik weet niet precies hoe ze heten… zachte lenzen!

oke, handig. ik “had” namelijk harde maar echt goed bevielen die me niet dus wil nu zachte alleen was als de dood dat ze niet paste en dat je dan alsnog veel geld moest betalen enz. maar als dat niet zo is is het wel de moeite waard om het te proberen. gaan die zachte grote lenzen goed in? het lijkt me namelijk lastig omdat ze zo flubberig zijn XD

Haha, ik weet niet precies hoe dat gaat met harde lenzen… en hoeveel verschil er tussen zit… Maar opzich gaat het wel gemakkelijk hoor! Voelt ze helemaal niet zitten!

natuurlijk moet je voor lenzen redelijk veel betalen, het kan ook zijn dat jouw ogen niet geschikt zijn voor zachte lenzen en dat je harde moet. net als ik. zachte lenzen zitten fijner. maar je moet goed naar advies vragen en dan vertellen ze je in de winkel wel hoe je kan proberen etc.

Hangt ervanaf. Als het pijn doet, ligt het misschien ergens aan, dan gaan ze je gewoon daarmee helpen. Maar als je opeens geen lenzen meer wilt kun je dat denk ik wel zeggen, maar ik vind eigenlijk wel dat als je met zo iets begint het dan ook heel zeker moet weten he (: