Producten xenos

Ik heb een half jaar geleden van die zwarte kubussen gekocht voor aan de muur om wat dingen in te kunnen zetten. Maar nu ga ik mijn kamer verven, en wou ik deze dus ook graag een ander kleurtje geven. Ik weet niet of mensen deze hebben, maar zou je deze dus wit kunnen verven/spuiten?
Voorbeeld van wat ik bedoel:
(Dit zijn ze trouwens niet van de xenos, maar dan weet je in in ieder geval wat ik bedoel)

Daarnaast heb ik ook de kroonluchter van de xenos ook in het zwart, zou je deze ook kunnen spuiten/verven in het wit? :

http://www.xenos.nl/Images/Public/productbig/167548_17kroonluchterzw1.jpg

Dankjewel alvast!

hee!
ik werk bij de xenos, maar die kubussen kan je wel verven.
die kroonluchter zou ik niet doen… er zit wat detail in die kroonluchter en zal zowieso niet na een laag dekken…

@Chantal Oke thnx! Ook niet als ik de kroonluchter ga spuiten?

Je kan het natuurlijk altijd proberen weet niet wat je er precies wil opspuiten maar zal zowieso na een paar laagjes wel goed komen

zwart > wit is wel lastig verfen…

Ik wil het graag wit spuiten, ik kan het wel gaan proberen… Na een paar lagen zal het wel goed komen toch?

Ik denk het wel maar mijn ervaring met verf spuiten is dat het heel dun laagje voor laagje gedaan moet worden. En er voor zorgen dat de kroonluchter goed ontvet wordt voordat je begint met spuiten. Gaat vast goed komen.