Product wat nog niet bestaat

Hee!

Voor school moeten we een product bedenken die nog niet bestaat, alleen heb ik geen idee wat het zou moeten zijn! Hebben jullie misschien ideeën?

Xx

Tijdmachine ? Teleporter?
Denk dat je hier geen ‘geniale’ ideeën gaat vinden want als ik die had dan bracht ik ze zelf wel op de markt. Het is daarom juist de kunst om zelf iets innovatiefs te bedenken.

moet het een ‘succesvolle’ product zijn??? :’) anderrs kan je producten verzinnen die in1 of andere manier wel nutteloos zijn en het leven niet perse makkelijk maakt.

Bv. een all-in-one paperclip ofz :’)

Post-it notes met superglue!

We moeten iets bedenken en het ook maken en er dan een reclame filmpje van maken, met slogan, etc.

Oh wat een leuke opdracht!
Maar dan kan je echt alles bedenken wat je wilt, volg Soundsoldiers voorbeeld: kijk naar voorwerpen die je graag of veel gebruikt en geef ze een leuke update!

Dat heb ik vorig jaar ook moeten doen super leuke opdracht! Wij deden iets met een paaseieren spel was erg lekker :wink: :wink:.

Heyy, dat heb ik ook een keer moeten doen. Wij hadden volgens mij wegwerpslippers bedacht voor in de douches op een camping. Die kon je dan uit een automaat halen als je er geld in stopte. Aan de zijkant waren de randjes dan iets hoger, zodat niet alle viezigheid in je slipper kwam.
Anderen hadden een kussen met een wekker erin gebouwd, zodat degene die naast je slaapt geen last heeft van jouw wekker, maar je hoort hem zelf dan wel.
Verder weet ik het niet echt meer :wink:

We hebben uiteindelijk een idee bedacht :slightly_smiling_face: Een ‘toverdrankje’ die je ontzichtbaar maakt! Hahah! De docente kwam langs en vroeg of we al wat hebben en toen zei ze ook iets van dat je een of ander drankje mocht doen! We hadden al een keer bedacht om een drankje te doen maar dat was hem toch niet geworden xD, maar nu wel :slightly_smiling_face:

Ik mis nog een stofzuig-hovercraft/oxboard/segway in mijn leven, dat zou stofzuigen zoveel leuker maken.