Problemen

ik maak me zorgen over mezelf, ik kreeg sinds 2 weken geleden echt pijn bij mijn borst en enz. en toen had ik dus de toetsweek waardoor ik enorm gestrest was. ik keek op google en die leiden naar hartziekte maar er stond ook bij elke site bij dat deze symptonen vaak voorkomt bij mensen met stres. en sinds de toetsweek voorbij is heb ik ook vrijwel geen klachten meer alleen nu pijn bij mijn linkerhand waar ik gisteren mee wakker werd opeens het voelt net spierpijn ofzo, want alleen als ik bepaalde bewegingen maak met me hand krijg ik de pijn. maar nu weet ik dus niet echt of ik wel degelijk hartproblemen heb of dat het gewoon door de stres komt. en nu wordt ik gewoon gestres van mezelf, want ik denk iedere keer wat als ik wel hartproblemen heb? ik drink btw ook best wel veel energydrank daarom denk ik dat het zou kunnen dat ik hartproblemen heb. wat denken jullie?

Gewoon een bezoekje aan de huisarts brengen (:

Niet op google vertrouwen, volgens google ga je altijd dood. Huisarts is een beter idee.

persoonlijk denk ik dat het gewoon van de stress komt.
maar als de klachten blijven of ze worden erger ga dan inderdaad even langs bij de dokter

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zou ff een weekje wachten en als t dan niet weg is of erger wordt naar de huisarts gaan ja.

maar ik denk indd dat het door de stress komt

ik zou ook eens langsgaan bij de dokter die zien in een oogopslag wat je hebt ;p