Problemen

Hee,
Ik zit nog al in de problemen,
me moeder is 2 weken weg, onberijkbaar dus.
Heb vandaag een soatest gedaan, en moet wachten op de uitslag, en heb in iedergeval een blaasontsteking.
Het weekend heb ik ook nog onveilig seks gehad, met mijn scharrel/aanstaande vriend??
En wil graag met hem praten en alles uitleggen waarom ik me zo ongemakkelijk voel. Kunnen jullie mij tips geven hoe ik hierover met hem moet praten en wanneer ik met hem zal gaan praten, nu meteen of nog even wachten?
Hij geeft me wel een beetje het gevoel dat hij me playt, maar aan de andere kant ook totaal weer niet.

Alvast dankjulliewel!

Zoek eerst eens uit wat je wilt met je vriend. Iemand alles vertellen bij wie je verhaal misschien niet veilig is of bij wie je je niet veilig voelt, is geen strak plan.

ik ben ook niet van plan het hele verhaal uitgebreid te gaan vertellen, dat doe ik niemand alleen mijn beste vriendin. Maar denk dat hij zich wel af zal vragen wat er met mij aan de hand is en waarom ik zo doe.

Het is misschien raar maar weet je niet waar je moeder is?
als dat het geval is kan je haar misschien als vermist opgeven? of is dat raar? hihi

nee ik weet wel waar ze is, maar kan het niet zo goed uitleggen.

Misschien een rare vraag, zal wel aan mij liggen dan… Maar waarom doe je het dan ook onveilig?

ehh als je mogelijk een soa hebt, moet je ook geen onveilig seks hebben .
sommige mensen…

Het lijkt mij dat jij die vriend moet vertellen dat je misschien wel een Soa hebt en hij daarom misschien ook wel? Wel zo netjes…

als je de uitslag hebt gewoon zeggen dat je een soatest hebt gedaan, en vragen of hij dat ook doet, gewoon voor de zekerheid.
en het de volgende keer veilig doen!