problemen

Hallo allemaal
Het al 1 maand zo maar ik vertel het gwn.ik heb tegen me bff gezegt dat ik dingen uitkots maar toen ik het vertelde keek ze me heel ongeloofig aan alsof het haar niks kon schelen en elke keer nam ik geen eten en drinken mee in de pauze alleen water heel veel water omdat water je dun maakt. en ik sporte super veel ik was in 1 week 5 kilo afgevallen ik was een beetje opgelucht :bowing_man: mijn ouders zijn er wel achter gekomen dat ik geen eten meeneem in de pauze dus ik verzin daar voor altijd smoesjes zoals ik heb geen honger of als ik eet Word ik misselijk en daar trappen ze meestal in help me a.u.b. wat moet ik doen? Ik ben 12 jaar en ben 35 kilo ik wil naar 20 kilo zonder dat mijn ouders er achter komen maar hoe? Alvast bedankt
Groetjes Robina :wink:

Als je serieus twintig kilo wilt wegen dan graaf je je eigen graf in. Hopelijk snap je dat. Ik zou als ik jou was je ouders vertellen wat er gaande is zodat dit kan stoppen.

Verder twijfel ik aan de echtheid van dit verhaal, maar ik dacht laat ik maar eens een serieus antwoord geven.

Een zes jarig kind zit met 20 kg op haar juiste gewicht.
Jij bent twaalf en je zou dus rond de 40/45 kg moeten wegen. Je hebt echt extreem ondergewicht en als je nog meer afvalt wordt dst simpelweg je dood. Ik hoop dat je dit snapt, en praat met je ouders.

Verder sluit ik mij aan op de laatste zin van sevennationarmy

Troll. Iedereen weet dat dit ongezond is.

Dit.
De titel past past alvast wel goed bij je

Twintig kilo is heel ongezond, ik hoop dat je dat beseft. Je hebt een eetstoornis, en kunt dan ook maar best professionele hulp inschakelen en het je ouders vertellen

Dit soort berichten zijn hartstikke ongezond en willen we hier ook niet hebben. Ik hoop voor je dat je dit aan het verzinnen bent, want het is helemaal niet goed. Slotje