problemen

nou het is nu vakantie maar ik was afgelopen woensdag met een groep meisjes naar zo meisje gegaan vragen of ze naar buiten mag maar die moeder zei nee en wij gingen weglopen en schreeuwen we moesten lachen gewoon en gingen hard praten maar niet expres nu is die moeder naar mijn moeder gegaan en zei dat ik expres hard ging schreeuwen en der dochter wou slaan en me moeder gelooft het nog en nu mag ik de hele vakantie niet naar buiten allemaal door die moeder wat moet ik doen ??

Onderga je straf.

Het is inderdaad wel een beetje raar dat jullie keihard gingen schreeuwen en lachen toen jullie wegliepen. Maar wel kinderachtig van die moeder dat ze meteen naar jouw moeder is gegaan. Ik zou je moeder even duidelijk uitleggen dat jullie er niks mee bedoelden en anders is er helaas niks aan te doen denk ik.

maar ik had lang geacht voor 2 weken vakantie en leuke dingen doen en dan moet ik gewoon thuid blijven ze is alleen naar mijn moeder gegaan der rest niet!! wat is dast

ja ik weet dat we niet hard moesten lachen maar het was niet uitlachen iemand deed iets grappig toen moesten we lachen was niet gemeen bedoeld

Ten eerste, leestekens zouden prettig zijn.

En onderga je straf gewoon, zo erg is het niet.
Btw, hoe oud ben je?

Are you fucking kidding me? Als je dit een ‘problemen’ noemt, dan heb je wel een hele leuke leven zeg.

OT: Laat dit topic aan je moeder lezen, dan gelooft ze je misschien wel.

Dit klinkt behoorlijk als mijn zusje. Zij is 12. Ik snap dat jullie het zo niet bedoelde, maar ik denk dat je behoorlijk aan het puberen bent. :wink: Nu wil ik niet de wijze oudere meid gaan uithangen, haha, maar dit klinkt wel bekend in mijn oren. Misschien kan je proberen eens rustig met je moeder erover te praten? En uitleggen dat je het niet zo bedoelde? Misschien wordt ze dan wat milder. Succes! :slightly_smiling_face:

2 weken thuis zitten hoeft niet saai te doen, je hoeft niet per se buitenshuis te zijn om leuk je tijd door te brengen.

Maargoed. Als je moeder je niet wilt geloven, dan kan je niet veel anders doen dan je straf accepteren.

het is al opgelost straf is ingetrokken

Prima, dan zet ik hier een slotje op!