Problemen vriendje

Hey, ik heb wat problemen met mijn vriendje…
1; hij zit dus in kroatie, hij heeft daar een meisje wat hem leuk vind… en hij schrijft in elke mail er wel iets over, dat hij haar tegen is gekomen etc, en ik heb al vaker gezegt; ik mail toch ook niet hele verhalen over jongens die ik tegen kom die mij leuk vinden…? maarja, daar voel ik me nu heel kut over…
2; ik heb een armbandje voor hem gekocht, met M & S erin, en onze datum erin gegrafeert, nou is het zo dat hij hem niet wil omdoen… waarom, weet ik niet… maar kom op, al krijg ik een ketting van hem, nou ik heb een gruwelijk hekel aan kettingen, maar ik zou hem wel dragen… om het feit dat ik het van hem heb gekregen, met liefde, maar ik voel me dus nu om die 2 dingen best wel kut… wat moet ik nu doen? ik wil graag met hem praten, maar hij is weer eens weg… pff. :frowning_face: alvast bedankt.

ik denk dat je in het geval van dat meisje je hem gewoon moet vertrouwen. Je kan eigenlijk ook niet anders. Als je m nu de hele tijd gaat wantrouwen, gaat hij zich daar aan irriteren en gaat het mis. áls er iets zou gebeuren en hij wilt niet dat je erachter komt dan kom je er toch niet achter. Je moet gewoon kijken hoe hij doet als hij terugkomt?

en met dat armbandje. Jongens zijn eenmaal anders in dat soort dingen. Die boeien dat niet zoveel. Ik had mijn vriendje een tshirt gegeven. Heb ik ook maar 1x bij m aangezien. Maar owee als ik een nieuwe armband heb. krijg ik altijd te horen “was die van mij niet leuk genoeg”
dusss… daar moet je je al helemaal geen zorgen over maken :wink:

succes ermee!

Hmm… dat is best wel klote, vooral ook omdat je er niet bij bent!
maar misschien is het juist beter dat hij er over verteld… hij is eerlijk… en hij mailt je trouw elke dag? ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken!

hey, ik heb net 2 uur met m lopen bellen [ lang leven skype europa abo… ]
Maarja, het is al goedgepraat, al snap ik nog steeds niet precies waarom hij die armband niet om wilt…

Het is wel een jongen, en volgens mij wilt hij die armband gewoon niet om omdat hij het wijverig vindt ofzo :stuck_out_tongue:

lol een jongen met n armband?
leuk gebaar van jou maar ik snap dat hij 'm ni wil dragen. Jongens dragen gewoon geen armbanden.

En dat meisje , wel hij is toch jouw vriendje
zolang hij niet schrijft : ik kwam gisteren dat meisje weer tegen en de volgende dag werd ik wakker naast haar.
moet je je geen zorgen maken.