Problemen tussen mij en vriend.

hey,

ik ben 14 en hij 15.

ik heb nu ongeveer 3 en halve maand een vriend.
Alleen hij zei dat we veel te weinig praten via ping,msn enzo wat ik eigenlijk niet vond maarja ik nam de schuld op me. Daarna ging het weer even goed en nu gaat het weer slecht, hij doet kortaf en een beetje raar. En dan zeg ik dat het mijn schuld is en dan zegtie niet waar en je doet niet stom maar het lijkt wel zonder gevoel. Ik heb hem dus een week niet gezien omdat hij ergens heen ging op vakantie en ik ga morgen dus ik zie hem in totaal 3 weken niet. En ik weet niet hoe we dit nu moeten oplossen want hij blijft kortaf doen alsof het hem niks uitmaakt. Maar hij zegt wel dat hij bij me blijft als ik vraag blijf je bij me ? 'Maar ik weet niet hoe ik dit gevoel 2 weken vol moet houden. En misschien spreek ik hem dan niet ik weet niet of ik wifi heb. ik hou nog heel erg veel van hem !

help me ? xoxo

Vraag aan hem waarom hij zo doet, dan kunnen jullie samen tot een oplossing komen.

Praat hierover met hem. Niet via ping of msn, maar face to face.

Gewoon contact blijven houden niet doordrammen waarom hij zo kortaf doet dan wordt hij gek!

ja maar als ik vraag waarom hij zo doet zegtie waarschijnlijk : huh -,- wat doe ik ? enzo…

Dan leg je hem uit waar je mee zit.

Dan heeft hij het zelf niet door dat hij zo doet en moet je hem gewoon vragen om niet te kortaf doen.

Ga hier samen met hem over praten.

ja dan gaat hij ontkennen en word hij boos op me…

Dan is hij een klootzak als hij daarom boos op je wordt.

Als hij boos op je word om een niks is hij echt een l*l. Maar probeer toch te praten en aan te geven wat je voelt en hoe hij doet. Hebben ze heel vaak niet in de gaten. Heb ik zelf ook niet en mijn vriend wijst me er ook op!
Als je gevoelens hier door weg zijn zou ik het uit maken want dan verdien ej beter

Dubbel