Problemen + tips

Heb je een probleem stuur hem hier naar dan sta ik zo snel mogelijk met tips voor je klaar. :relieved:

Ik kan nu ff niks bedenken :stuck_out_tongue:

Ik kan nu ff niks bedenken :stuck_out_tongue:

Kan nu ook nog niks bedenken x]
maar als ik een probleem heb kom ik het wel vertellen heur ^^

Ik heb geen problemen :'D

hoe haal je je moeder over zodat je een hamster mag :stuck_out_tongue:

Ligt aan je moeder je kan erg zeuren of je kan eerst iets kleiners vragen zodat je haar kan laten zien dat je het aan kan. Je kan ook heel erg bij haar slijmen zoals:
Klusjes voor haar doen, goede cijfers halen enz misschien dat ze dan toegeeft?
:wink:

Eerst hele slechte cijfers halen op school (en ze aan je ma laten zien) en dan zeggen: Mam, als ik dit jaar over ga, mag ik dan een hamster?
Dan doe je eventjes je best op school en dan ga je over en tadaaaaa een hamster :grinning:.

Het is wel erg manipuleren, maarja.

en je moet er ook bij zeggen: ik verschoon de kooi en verzorg hem jij hoeft er helemaal niks voor te doen! en zelf betalen helpt misschien?

ik wil ook weer een hamster maar mag niet. we hebben er al 2 gehad en kooi weg gedaan en nu hebben we een hond :stuck_out_tongue:

Oh, ik wil ook een hamster voor in m’n kamer. =)
Maar mijn moeder vindt het vies, ze vindt huisdieren al zoiezo vies omdat het zogezegd ziektes in huis binnenbrengt.
Een aantal jaren geleden heeft ze een aantal poesjes die in een mandje op straat lagen ‘opgevoed’ en daardoor heeft ze een soort van ziekte opgelopen. En nu wil ze dus geen enkel huisdier meer. :frowning_face:
En ook, ze is bang van muizen, en omdat een hamster op een muis lijkt…

@ Miss_Brunettex, kijk dan begrijp ik haar wel hoor! Succes haha

Ja, maar ik bedoel.
Op dat eerste probleem dat ze bang is dat die ziektes overbrengen, dat is heel anders dan die katten in een mandje dat we zomaar vonden. Het is dan ook logisch dat die iets hadden ofzo. Die hamsters die komen dan uit een dierenwinkel waar ze dan allemaal goed verzorgd worden ofzo.
En dat tweede probleem van die muizen, ik bedoel, als die hamster in m’n kamer gaat zitten dan moet ze die toch niet zien.
Nou ja, ik kan haar nog altijd proberen te overhalen met deze argumenten^^ :grinning:

Veel succes iedergeval! :wink:

Up?

Ja een hele hele domme:P
k heb best strenge ouders enzo
dus vandaag haalde oude buurmeisjes me op(k ben 14 btw)
en dus ik mogt FF naar buiten
en het was 5voor8 en k bleef buiten tot 10 over 9
nou joehoe lekker lang maar niet heus
oke en nu, ik kom thuis: mijn oudeeers: TRIPPEEEEEEEENN HEM LIKE HELL
haaaaalloooo wtf heb k misdaan oke het was een beetje donker, NOUEN
damn en nu mag k dus nergens meer heen
en k heb me net een paar dagen lopen vervelen
en morgen is mn vriendin trug van een week zeeland
en morgen avond was haar zus dr bday
en zaterdag was er een waterspektakel in een gezellig dorpje dicht bij ons stadje en zondag was er ook nog een bday van een broer van mn vriendin
IK KAN ER ALLEMAAL NIET FUCKING HEEN
hellup:(

net als in m’n topic;
voel je het als je zoen met iemand die een lippiercing heeft & hoe voelt het.
oké geen echt probleem maar ik wil het gewoon graag weten =$

Geen ervaring mee maar je voelt het echt wel, zowieso.
hoe het voelt, vind het maar uit haahahahah.
miss vind iemand het lekker en de ander juist irritant ofso:P

srry als je hier niks aan hebt:P

oké ik heb wel een probleem:

1. kerstcadeau?
    Echt er ligt maar 1 cadeautje onder de boom (er lagen er 2 maar ik moest er al 1 uitpakken), het is al 2e kerstdag en de helft van de mensjes is al weg.

2. mijn zus
    Het gaat niet goed met d’r, vannacht (toen ze vroeg naar bed ging en heel moe was) kon ze niet eens slapen (dat is heeeeeel raar voor haar). Ook op schooldagen is ze elke maandag zowat ziek, ze gaat elk weekeinde uit, maar daar ligt het volgens haar niet aan. Ook heeft ze last van heer maag (alcohol), naar de dokter geweest. Vanochtend had ze met mijn moeder het over maag vergrotingen en verkleiningen en hun risico’s.

wat moet ik ooit doen?