Problemen tijdens seks

Dit gaat vast vreemd klinken. Wil toch even mijn frustratie kwijt. Heel misschien hebben jullie ook nog advies voor mij.
In een ver verleden, had ik een vaste vriend. We waren elkaars eerste. Alleen het was nooit gemakkelijk om seks te hebben. Als hij er in ging deed het altijd pijn. Soms bleef het pijn doen en stopte we. Vaak was de pijn weg als die er in zat. Toch werd te seks saai. Want door mijn handicap kan, ik niet veel standjes. Hoe vaak we ook proberen. Dat het ook altijd pijnlijk was, was gek. Ik vertrouwde mijn ex helemaal, was altijd opgewonden. Door dat het moeilijk bleef gaan, is de relatie na twee jaar uitgegaan.
Heb nu weer een vriend. Ook al meerdere keren seks gehad. En weer de zelfde problemen tijdens de seks.
Dat het erin gaan pijnlijk is en soms ook blijft, snap ik niet. Vertrouw mijn vriend echt, ben dan geil en ontspannen. Ben gewoon zo bang om hierdoor de relatie overgaat.
Weet niet wat ik moet/kan doen…

Wil je het veranderen - ga naar de dokter
Wil je niet naar de dokter? - dan accepteren

Bij mij doet het soms ook pijn bij het binnengaan, daarna niet meer. Ik heb het maar geaccepteerd.

Gelukkig om te lezen dat ik niet te enigste ben bij wie het binnengaan pijn doet. (niet fijn voor jou)

Nee ik weet wel zeker dat je niet de enige bent. Maar als het daarna goed voelt dan vind ik het niet erg. En als de pijn blijft dan stop ik gewoon, dat moet de ander ook gewoon accepteren.

Dat is zo. Mijn vriend is ook super lief.
Alleen ben toch een beetje bang dat het hier door uit gaat. Net als met mijn ex…
Maar die had er toen ook problemen mee, dat veel standjes nooit konden.
Gelukkig dat mijn huidige vriend het (tot nu) berijpt

Als hij je hierdoor zou dumpen is hij gewoon een lul. Seks moet fijn zijn voor alle twee.

Maar het lukt wel om hem erin te krijgen?

Het lukt wel dat hij binnenkomt. Maar dat doet zeer. (ook met glijmiddel).
Soms blijft het pijnlijk, dan soppen we gelijkt. Maar meestal gaat de pijn gelijk over als hij er inzit

Als de pijn weer over gaat is er niets aan de hand toch? Meestal had ik ook pijn bij het naar binnen gaan.

Als de pijn overgaat is het fijn. Maar het gebeurt wel eens dat de pijn blijft.
Waardoor we stoppen. Dat is best vervelend

Hoe vaak komt dat voor dan?

Maar zoals kopje al zegt. Jij en hij moeten het accepteren, of je gaat naar de huisarts om te kijken wat die ervan vindt - al denk ik niet dat je daar verder mee komt, omdat zijn geslacht er wel gewoon in kan. En aangezien je al glijmiddel probeert…

Vind het zelf gewoon zo vervelend. En vind eigenlijk naar de dokter een stap te ver… Elke week zit er wel eens een dagje tussen dat we moeten stoppen. We doen het nu zon 3 a 4 keer per week.

Als je opgewonden genoeg bent en glijmiddel al gebruikt, zou ik niet weten wat je er nog aan kan doen.

Ik snap dat het vervelend is. Maar wat je het beste kan doen is gewoon even stoppen, eventueel handwerk en verder gewoon knuffelen zodat er geen rotsfeer is.