Problemen Thuis

Hallo Meiden,

ik ben eigenlijk veels te lang niet meer op girlscene geweest. En ik heb nu echt jullie hulp nodig. ik weet niet of jullie mij nog helpen, omdat ik heel lang niks meer vam mezelf heb laten horen. ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen want eigenlijk ben ik niet zo schrijver. er zijn sinds een hele lange tijd al best veel problemen bij mij thuis. en ik weet het gewoon even niet meer. ik zit al weer een paar weken in een hele grote dip, er zijn veel ruzies thuis en soms gaat het wel eens mis. niet mis in mishandelen maar soms wordt ik gewoon heel erg aggressief. en dan ga ik met spullen slaan en met spullen gooien en dan gaat het gewoon fout met mij. ik ben dan echt in mijn eigen wereldje dan hoor ik niemand, maar ik ben zo bang dat ik straks mijn broertje wat aan doe. ik heb ook een klein broertje van 1 jaar en die zou ik niks aan willen doen. Maar ik kan er op het moment dat dat gebeurd kan ik mezelf niet beheersen en er is nu Families First in huis dat is een intensieve gezinsbehandeling en als het zo doorgaat wordt ik uit huis geplaatsd, en dat wil ik ook niet ik heb jullie hulp echt nodig. Als ik uit huis geplaatsd wordt kan ik echt niet verder leven. ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen en mij een beetje kunnen helpen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i][b]Ik heb er geen zin me~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~er ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]in [/b]

alsjebliefd reageer en help me

Het maakt echt niet uit of je een tijdje niks van je hebt laten horen hoor! We helpen hier iedereen gewoon :slightly_smiling_face:
Misschien moet je eens met iemand gaan praten hierover? Met een psycholoog. Of ga op een vechtsport of iets dergelijks, om daar je frustraties te uiten?

ik ben niet zon vechter hou niet van vecht sporten maar het ergste is dat mijn beste vriendin dit niet weet en durf het haar niet te vertelle dus heb haar gesmsd dat ze morgen ochtend ff op girlscene moet kijken maar ik heb zo oo geen zin om verder te gaan met leven me toekomst is onzeker

ik zou het je beste vriendin vertellen, ik weet zeker dat ze er voor je zou zijn en je tips en advies kan geven (:.
als dat niet helpt zou ik inderdaad met een psycholoog gaan praten.
Als je boos wordt moet je even 10 seconden je ogen dicht doen en gewoon kalmeren. Niet meteen uitbarsten.

ik lig ook gewoon savonds te janken in me bed omdat ik er niet meer tegen kan en dan heb ik zoeites van waar leef ik nog voor dan sprimg in het liefst voor de trein

weet je alleen al het feit dat je een beste vriendin hebt is het waard om te leven.
Natuurlijk is het leven niet altijd leuk, maar er zijn mensen die van je houden. En het is voor hun de moeite waard om te leven. Geniet van de leuke moment, en laat de minder leuke (zwaar kutte) momenten achter je.
ik denk echt dat het voor jouw goed is om met een psycholoog te praten.

Ik heb ook family’s first gehad thuis, en bij mij ging het ook echt dramatisch, maar op gegeven moment na heel veel gesprekken heb ik bij mezelf een knop omgedraait dat ik ook al zat mijn vader soms fout ik rustig moest blijven en even weg moest lopen… ik werd namelijk ook aggressief mijn vader moest mij gewoon vasthouden zo hysterisch werd ik… maar ik heb echt een knop voor mezelf om gezet… ik weet niet hoe je dat het beste kan aanpakken, maar probeer geen ruzie uit te lokken en probeer met ruzie weg te lopen en als er iets tegen je gezegd word probeer rustig te reageren ook al komt het voor jou hard of vervelend over!

dus je weet hoe intensief het is. maar de gesprekken hebben niet egt geholpen dat is juist het hele probleem

Praat er met iemand over, maakt niet uit met wie als je er maar over praat! Ga erover praten met iemand die je vertrouwd, een goede vriendin of een familielid en anders een psycholoog. Ik herken dit wel een beetje bij mezelf maar niet zo erg dat ik báng ben om iemand iets aan te doen. Ik ga wel altijd over de rooie zegmaar maarja, volgens mij is dat best normaal… ?