Hallo Meiden,
ik ben eigenlijk veels te lang niet meer op girlscene geweest. En ik heb nu echt jullie hulp nodig. ik weet niet of jullie mij nog helpen, omdat ik heel lang niks meer vam mezelf heb laten horen. ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen want eigenlijk ben ik niet zo schrijver. er zijn sinds een hele lange tijd al best veel problemen bij mij thuis. en ik weet het gewoon even niet meer. ik zit al weer een paar weken in een hele grote dip, er zijn veel ruzies thuis en soms gaat het wel eens mis. niet mis in mishandelen maar soms wordt ik gewoon heel erg aggressief. en dan ga ik met spullen slaan en met spullen gooien en dan gaat het gewoon fout met mij. ik ben dan echt in mijn eigen wereldje dan hoor ik niemand, maar ik ben zo bang dat ik straks mijn broertje wat aan doe. ik heb ook een klein broertje van 1 jaar en die zou ik niks aan willen doen. Maar ik kan er op het moment dat dat gebeurd kan ik mezelf niet beheersen en er is nu Families First in huis dat is een intensieve gezinsbehandeling en als het zo doorgaat wordt ik uit huis geplaatsd, en dat wil ik ook niet ik heb jullie hulp echt nodig. Als ik uit huis geplaatsd wordt kan ik echt niet verder leven. ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen en mij een beetje kunnen helpen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i][b]Ik heb er geen zin me~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~er ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]in [/b]