Problemen :s

[i]Oke ik weet echt niet waar ik dit moet plaatsen!
Maar ik heb super veel problemen :s
Ik hou het thuis echt niet lang meer vol (problemen met men zus enzo & echt bijna al mijn vrienden raak ik kwijt omdat ik ‘veranderd’ ben, ik weet echt niet meer wat ik moet doen :frowning_face:
Kan iemand alsjeblieft zeggen wat ik moet doen?:s
liefst in een bericht ofzo :blush:
Ik zou jullie echt zo dankbaar zijn!

xx[/i]

Ah wat sneu voor je.
Vraag aan je vrienden wat er aan je veranderd is, misschien kan je er dan voor zorgen dat ze dat niet meer vinden.
En je zus, maak het goed? Of is het zo erg?

Ah wat sneu voor je.
Vraag aan je vrienden wat er aan je veranderd is, misschien kan je er dan voor zorgen dat ze dat niet meer vinden.
En je zus, maak het goed? Of is het zo erg?

Owh haha sorry, perongeluk 2x gestuurd.:blush:

Wij kunnen toch niet raden wat jij moet doen? Misschien als we wat details hadden konden we dat wel, maar met deze informatie kan ik in ieder geval niets.

hee meis,

het is een beetje moeilijk voor ons om je via deze manier echt te helpen. Het is natuurlijk erg vervelend dat je je zo rot voelt en die problemen hebt. Mijn advies is dan ook heel erg standaard *sorry*. Zoek een vertrouwenspersoon, je mentor of oma ofzo? Iemand waarbij je echt je hart kunt luchten. Dan voel je je vast al een stukje beter.

succes!

’ Ik weet dat je dit plaatst omdat het oplucht of niet ?
Ik ben het met coulditbeme eens. Zoek een vertrouwenspersoon op school.
Dat heb ik ook. Ik praat elke week met iemand en met diegene kan ik alles bepraten. Helpt echt heel erg!.
Als je meer kwijt wil sta ik voor je klaar :wink:

idd wat coulditbeme zegt, want ik weet niet wat er is gebeurd, als je het wat beter uitlegt snap ik het misschien wel wat beter. maar wel rot voor je!

[i]Ja, ik weet dat ik het nogal kort heb uitgelegd :blush:
Maar ik zal even proberen wat duidelijker uit te leggen
Die problemen met mijn zus zijn niet dat ik ruzie heb met haar, maar dat komt omdat ze een soort ‘ziekte’ heeft daardoor krijgt ze woede aanvallen, ziet ze dingen die er niet zijn enzo & ze moet misschien opgenomen worden in een speciaal ziekenhuis ofzo, morgen beginnen de onderzoeken & mijn ouders zien mij bijna niet meer staan en ik weet dat het niet makkelijk is voor hen maar ik heb het daar ook moeilijk mee :s
& mijn vrienden denken allemaal dat ik overdrijf en dat het helemaal niet zo erg is als ik vertel en ik denk dat ze daarom zeggen dat ik veranderd ben want ik doe soms best wel bot tegen ze omdat ze me gewoon niet begrijpen :s
Ik ga normaal morgen of zeker nog deze week een vertrouwenspersoon zoeken op school & ik hoop echt dat het helpt!

En ja ik weet ook dat het moeilijk is om mij echt te helpen, maar ik voel me echt al een stuk beter dat ik het hier kan plaatsen enzo :s

xx[/i]

oke, nu snap ik het wel wat beter. xd
maar over je zus, ik snap dat het moeilijk is voor je, misschien kun je er met je ouders over praten?
en over je vrienden.
ik zou gewoon je excuses aanbieden, want ik denk dat ze boos zijn omdat je zo bot tegen hun doet.
zeg gewoon dat je het niet zo bedoelde, en dat je er beter op gaat letten.
verder weet ik niet zo goed wat je verder kan doen, maar hopelijk heb je hier iets aan.
succes nog!
x

Bedankt!:blush: x

Ik heb dezelfde situatie en thuis en mijn vrienden negeren mij nu ook een beetje. Ik zou zeggen, concerteer je op nieuwe vrienden, school of een hobby.