problemen op werk!

hey,
ik heb al een tijdje een nieuwe baan, maar er is 1 ding dat me steeds dwars zit. Nou heb ik het gevoel dat alle mannen/jongens op mn werk naar me kijken en ik voel me daar heel ongemakkelijk bij. Ik heb hier bij mn vorige baan ook last van gehad en waar drie jongens vertelde verliefd op mij te zijn, waarna ik vervolgens besloten heb een andere baan te zoeken. Maar nu heb ik het hier ook. Nou zijn ze wel allemaal aardig voor me, maar nou zie ik als ze voorbij lopen dat ze naar me kijken en waarna ze vervolgens tegen elkaar gaan praten. Ook als ik pauze heb en naar hun toeloop dan heb ik het gevoel dat ze aan het roddelen zijn . Ik voel me hier heel erg ongemakkelijk door aangezien ik bang ben dat ze me uitlachen. Ik heb nooit een goed zelfbeeld gehad, maar dit maakt het allemaal nog erger aangezien ik niet weet waarom ze steeds kijken. Daarnaast ben ik ook de jongste die daar werkt. Ik heb nog maar weinig zin om naar werk te gaan. Ik heb altijd al moeite gehad om jongens te vertrouwen en ben ook best bang voor ze en laat ze ook niet snel toe.

ik hoop dat jullie misschien weten waarom ze zo doen of me misschien advies kunnen geven over wat ik moet doen

alvast heeeel erg bedankt!
liefs,
xxxxxx

Ik kan geen gedachten lezen, dus nee ik weet niet waarom ze dat doen. Maar mannen praten en kijken nou eenmaal, dat zul je altijd blijven houden. Je zal aan je zelfbeeld moeten werken, want iedere keer switchen van baan is geen optie lijkt mij.

Meid, kijken betekent dat ze je leuk vinden.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat ze je uitlachen.
En als je het echt niet leuk vindt kun je ze altijd negeren.
Probeer anders wat meer met de meisjes om te gaan als je dat prettiger vindt.
Succes! Xx

Ik denk dat ze je mooi vinden

Dit mag in het bijbaantjestopic.