Problemen met Vuze (downloadprogramma)

Hoi,
Ik weet dat er al een aantal topics gaan over Vuze, niet over het probleem dat ik ermee heb.

Ik heb Vuze altijd als downloadprogramma gebruikt, maar toen kreeg ik een virus op mn laptop waardoor ik na de opschoning alle programma’s opnieuw moest installeren, waaronder Vuze. Het probleem is dat, zodra ik een artiest of titel van een nummer intyp, er totaal geen resultaten uit komen. Ik heb het al een keer herinstalleerd, maar dat werkte niet.

Dus, mijn vraag: Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?
Of: weet iemand een beter downloadprogramma waarbij ik hele albums tegelijk kan downloaden? Ik hoor weleens utorrent voorbij komen, maar ik weet niet precies hoe dit werkt en zo.

Ik heb overigens al een mailtje gestuurd naar Vuze, maar daar kreeg ik geen reactie op.

Alvast bedankt!

waar typ je die namen van die nummers in? vuze download alleen torrents die je via internet kan halen. als je in google typt: ‘naam nummer’ - ‘naam artiest’ torrent dan krijg je denk ik genoeg torrents hoor. en als er dan genoeg seeders zijn hoort vuze die gewoon te downloaden. ik gebruik ook vuze dus ik kan je geen andere aanraden…
maar voor liedjes/albums kun je ook in google de naam intypen en erachter medafire zetten. die site download echt heel snel!

www.kickasstorrents.com

filmuitzoeken en dan torrent downloaden

@artiszt01 in de zoekbalk van vuze zelf, dat lukte altijd.
maar volgens jou moet ik nu dus gewoon de artiest en het nummer intypen bij google in plaats van die zoekbalk? Ik heb het net gedaan en het klopt wat je zegt, maar waarom kan dat niet meer in vuze zelf dan?

ooh ik wist niet eens dat dat daar kan ;p dus ik weet ook niet waarom dat nu niet meer kan… maarja ik zie dat die zoekbalk ook gebruikmaakt van google dus veel verschil is het niet. als je zelf zoekt heb je tenminste meer kans dat je het ook echt vindt…

Ja, dat kan inderdaad best dat ie gebruik maakt van google, alleen eerst maakte hij daar een overzicht van vandaar. maar thanks in ieder geval, nu dus gewoon in google intypen!