Problemen met vriendje

Hallo meiden ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen en zou dit heel fijn vinden.

Ik heb nu sinds 3 weken een vriendje ( maar kende hem al en halfjaar bijna )
Altijd als we bij elkaar zijn voelt het zo goed en hebben we het altijd zo leuk.
Soms hebben we via smse wel eens menings verschillen die tot een kleine ruzie eindigen.
Nu hadden we dat gisteren weer en op een gegeven moment zei hij als het zo
door moet gaan kunnen we beter stoppen .
Ik barste in huilen uit , en ik zei dat ik hem niet kwijt wilden enzovoort.
We hebben toen nog lang door gesmst maar hij wist gewoon niet meer
of het nog wel verstandig was dat we door zouden gaan met onze relatie.
Ik heb toen heel de avond in mijn bed zitten huilen en kon er gewoon niet van slapen.

Nu heb ik nog heel de dag niks meer van hem gehoord , terwijl ik gisteren
avond toen ik niet kon slapen nog iets heb gestuurd dat ik het echt niet leuk
vond etc en dat ik om hem gaf.

Ik weet dat het misschien raar is ondanks ik nog maar 3 weken met hem heb
maar ik wil hem gewoon niet kwijt , ik weet nu ook echt niet wat ik moet doen!

Ik denk dat als t na 3 weken al niet lekker meer loopt, dat t dan niet echt goed werkt.

als je na 3 weken al zo’n ruzie hebt en hij al twijfelt dan denk ik niet dat zo’n relatie wel zin heeft

Hij vertelde ook al iets in die zin aan mij , maar we hebben alleen maar
meningsverschillen via smse en als we bij elkaar zijn is er niks aan de hand
en hebben we nooit ruzie dus ik weet het echt niet meer

Minder smsen dan :’)

ik heb ook vaak menings verschillen met me vriend en hebben er soms ook ruzie om,
maar ik ben er achter gekomen dat we eigenlijk boos worden omdat we elkaar niet begrijpen soort miscomunicatie XD

dus leg dingen goed uit is mijn tip …
en probeer ook niet overal snel boos om teworden of reactie op tegeven…
want jullie zijn alle 2 verschillend en je hoefd het niet altijd eens met elkaar te zijn…
maar leg jou mening dan welgoed uit zo dat hij jou ook begrijpt en zeg dat jij snapt wat hij bedoelt… zo voelt hij zich ook gehoord en begrepen…

maar idd denk wel bij je zelf of het wel echt werkt tussen jullie… dat bespaart je misschien ook een hoop gestres en gezeik

x

Het irritante aan mijn vriend is ook dat hij niet goed zijn gevoelens kan uiten
en meestal zegt hij van laat maar zitten want ik heb hier geen zin in etc .

Ik wil hem gewoon echt niet kwijt , het is misschien dom maar ik heb ookal seks
met hem gehad dus als het nu uit zou gaan heb ik echt spijt en voel ik me
gewoon gebruikt . Ik denk ook doordat ik al seks met hem heb gehad het
gevoel in een korte tijd gewoon sterk is geworden ik weet echt niet wat ik moet doen

Dit is zeker een klote situatie, maar als hij er eventueel mee wil stoppen moet je dat accepteren. Het gevoel moet toch van twee kanten komen.

Heel erg bedankt hier heb ik veel aan , ik weet ook niet of ik nu uit mezelf
iets van mezelf moet laten horen want dan heb ik het gevoel alsof het alleen
van mij kant komt . maar ik ben bang dat als ik niks laat horen dat het dan
dalijk echt over is tussen ons.

Het probleem is dat hij niet weet wat hij wilt , hij zei dat die er mee wil stoppen
als het zo door gaat maar daarna vertelde die dat hij het niet meende maar
gewoon op dit moment niet weet of het wel verstandig is om door te gaan met onze
relatie.

Dan zou ik gewoon met hem gaan praten. Wat wil hij nou precies anders in jullie relatie? Waarom wil hij dat? Als jullie het er dan niet over eens kunnen worden wordt het een ander verhaal… Dan zit er denk ik niet zoveel meer in dan er gewoon mee te stoppen. Maar als hij al aangeeft dat hij het niet meende kan je er altijd met hem over praten lijkt me.

Ik wil er ook echt met hem over praten , maar ik wil het liefst dat hij er met mij
in het echt over praat maar hij is niet iemand die echt over zijn gevoelens praat.
En ik denk als we in het echt bijelkaar zijn er niet echt goed over zullen
praten omdat hij snel iets heeft van laat maar zitten , ook woont hij niet echt
heel dichtbij dus dat is ook nog een probleem.

Misschien vindt hij het fijner om alles op de schrijven in een mail/brief, zodat hij gewoon zijn gevoelens kwijt kan zonder dat jij er meteen op ingaat ofzo?

Wat heb je eigelijk aan een relatie als hij er niet over wilt praten?
Ik vind het ook super moeilijk om erover te praten, maar ik probeer het wel.

Ik wil wel aan hem vragen of hij mij vanavond wil bellen om er over te praten.
Maar ik weet niet of ik dat wel moet doen omdat het dan weer van mij kant af komt zeg maar

Misschien is het voor hem ook wel fijner als je het gewoon een dag of 2/3 laat voor wat het is, misschien komt hij dan wel met het initiatief. Soms is het gewoon beter om eerst een paar dagen na te denken, heb ik ook in mijn relatie in ieder geval :slightly_smiling_face:
In ieder geval succes. Uiteindelijk moet jij gewoon doen wat jou het beste lijkt.

Dit lijkt me ook een goed idee , maar ik vind het zelf heel moeilijk om hem 1 dag
al te negeren laat staan 2 of 3 dagen.
Ik probeer hem vandaag heel de dag te negeren en dan kijk ik morgen wel verder

Iedereen bedankt voor jullie hulp !

^ dat en als jullie elkaar weer zien, moeten jullie even goed met elkaar gaan praten. Ik vind het wel raar dat als jullie bijelkaar zijn het wel goed gaat en via smsen niet …

Ookal lukt het niet, je hebt het tenminste geprobeerd! :relieved:
Oke nu ga ik je met rust laten haha.