Heee.
Ik zit hier een beetje mee, ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven:
Ik heb een vriendengroepje waarmee ik sinds de 1e omga. Ik heb met niet iedereen een even goede klik, maar het is altijd wel gezellig. Eerst waren we met veel maar door verhuizingen en ruzie;s zijn we nu nog met z’n 7en.
Nu zitten de mensen waarmee ik de beste klik heb in de andere klas, samen met nog wat meisjes. 4en
Ik zit met iemand anders in een andere klas. het is wel gezellig, maar we hebben niet echt heeel veel lol ofso.
Nu gaan de meisjes uit de andere klas steeds meer om met elkaar, en met de andere mensen in de klas en ik voel me steeds meer buitengesloten. Ze praten steeds over whatsapp en dat heb ik niet, ik heb namelijk niet genoeg geld voor een nieuwe mobiel.
Nu was er een paar weken geleden iemand jarig, niet degene waar ik de meeste klik mee heb maargoed. Toen heeft ze de andere meisjes wel uitgenodigd, die bij haar in de klas zitten. En ook het meisje dat bij mij in de klas zit, want dat is haar beste vriendin. Maar mij niet. Nu baalde ik verschikkelijk, later stuurde ze mij een smsje van sorry ik was je vergeten uit te nodigen enzo.
De dagen daarna deden ze wel weer normaal enzo, ik hield me een beetje afzijdig als het over het feestje ging, en heb het er neit echt met hun over gehad.
Nu lees ik een paar uur geleden op twitter dat ze op whatsapp hebben afgesproken met een heleboel mensen uit hun klas en nog mee , waar ze niet eens echt mee bevriend waren (tot voor kort iniedergeval) Het is bij iemand waar ik wel een goede band mee heb/had.
Nu hebben ze mij (nog) niet uitgenodigd. Ik denk ook niet dat ze dat gaan doen.
Ik weet ook niet of ik dat zo erg moet vinden want ik hou niet zo van grote groepen enzo.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.
als je nu bijv. zegt andere vrienden zoeken, was het maar zo makkelijk.
Ik ben onzeker, verlegen, vaak vinden mensen mij wel aardig, maar ik ben ook zo serieus.
Ook woon ik in een gehucht, hier bij breda dus ik weet het echt niet meer.
Groetjes emma.