problemen met vriend :(

oke k heb al anderhalf jaar een heel leuk vriendje
het probleem is soms doet hij opeens heel afstandelijk en lijkt het net of hij me niet meer leuk vind, als ik dan bij hem ben is alles weer goed, en verteld hij me duizend keer hoe leuk ik ben en wat een leuk stel we zijn etcetc.
maar het brengt me echt ontzettend aan het twijfelen of ik wel verder met hem wil& of hij dat wel met mij wil, of dat hij het opeens uitmaakt…
alleen de gedachte dat als het uit zou zijn en hij met een ander maken me spontaan aan het huilen.
ik wil echt niet zonder hem maar kweet niet meer wat ik moet doen, als ik vraag of er iets is zegt hij dat er niks is.
wel zit het hem nog steeds erg dwars dat k met een ander heb gezoent in een periode dat we het even hebben gestopt helemaal aan het begin, en hij blijft er maar over doorgaan. terwijl hij hetzelfde heeft gedaan.
Ik weet het niet maak k me onnodig zorgen ?
what to do?:frowning_face:

Oke, je moet niet zo twijfelen en niet zo onzeker zijn en van het leven genieten. Als het uit gaat gaat het uit, zoek je toch een ander. Als je dood gaat wordt het vast ook wel leuk in de hemel.
Oke dat sloeg nergens op
Maar toch. Gewoon genieten ^^

ik snap je zorgen
die heb ik zelf ook, mijn vriend doet soms ook heel afstandelijk en dan opeens weer heel aanhankelijk
maar praat erover en zeg wat je voelt
want als je dat allebei niet doet gaat het fout.
oops het lijkt wel of ik mezelf advies geef
nou succes en het komt vast wel goed jullie zijn al zo lang samen :slightly_smiling_face:

Ik vind mezelf gewoon bijna terug in jou verhaal. Mijn vriend kan super lief zijn de kleinste dingen maken mij al blij : bijv. zomaar een smsje van ‘Ik hou van je’ of ander lieve dingen. Maar soms als ik met hem aan de telefoon ben, dan doet hij wel heel kortaf. Terwijl hij bijv. net 1 uur geleden zo’n lief smsje heeft gestuurd. En hij is echt zo iemand van : Ik zeg het pas als het vanuit mn hart komt en niet zomaar. Niks mis mee natuurlijk. Maar zo wil ik en mijn eigen verhaal ook kwijt en laten zien dat je niet de enige bent. Ik moet soms ook huilen als ik eraan denk dat hij het misschien gaat uitmaken een keer of dat hij met een ander meisje is, ookal houd hij niet van haar maar wel verkering heeft bijv.

Het enige wat je kan doen is niet aandringen bij hem van ‘‘Wat is er nou met jou?’’ Zo krijgt hij ook misschien allerlei gedachtes en gaat hij denken dat er echt iets aan de hand is. Tuurlijk moet je wel met hem praten, maar breng zoveel mogelijk leuke dagen met hem door. Dat houd een relatie ook sterk.

upje

Nou, ik heb ook zoiets. Mijn vriendje is een ongelooflijk lieve jongen en hij is er altijd voor me en stuurt van die lieve smsjes etc., maar af en toe is hij weer plotseling erg afstandelijk. Ik heb hem gewoon gezegd dat ik daar best onzeker van word en of ik me zorgen moet maken om iets en hij heeft me gerust gesteld en gezegd dat hij het niet door heeft dat hij soms zo doet en dat ie ‘‘nog steeds vanuit het diepste van zijn hart van me houdt’’ :slightly_smiling_face: Ik zou het gewoon op een rustige, normale manier tegen hem zeggen :slightly_smiling_face: Veel geluk! En no stress.

Ik weet precies wat je bedoelt!
Dat heb ik ook vaak gehad , de laatste tijd gelukkig niet meer.
Bij mijn vriendje was het zo dat hij wat meer tijd en ruimte voor zichzelf nodig had en hij af en toe gewoon even niet wist wat hij wilde…
In elk geval als je denkt dat hij weer afstandelijk wordtis het het beste denk ik om hem gewoon even de tijd te geven en rustig aan te doen…
Dan komt het vast wel goed!
en als je het echt vervelend vind moet je het er gewoon met hem over hebben want er over praten scheelt ook heel veel!

Succes!

ik heb er dus gister over gepraat
en nu is het voor ons allebei duidelijk!
dus praten helpt echt, zeg wat je voelt
en als hij dat ook doet komt het goed
want mijn vriend is zelfs banger om mij kwijt te raken dan ik hem
terwijl hij dit normaal helemaal niet zou zeggen, maar als je een goed gesprek hebt kun je even je hart luchten en is alles weer goed
en niet teveel twijfels, want als hij niet meer om je zou geven zou hij helemaal geen aandacht meer aan je besteden
dus ga praten en dan is alle stress weg :slightly_smiling_face:

ah zo lief ^

Ik ga ook maar eens met hem praten, maar dat heb ik al gedaan een keer en toen zei hij dat hij gewoon ook met andere dingen bezig was en het niks met mij te maken had. maar toch die onzekerheid blijft.
Vooral ook nu de vakantie eraan komt. en vorige vakantie was het helemaal misgegaan tussen ons. Dus die angst blijft toch wel een beetje hihi

Precies, ik had exact hetzelfde! :slightly_smiling_face: