Problemen met vriend.

up?

Dumpen & zo snel mogelijk vergeten.
Die gast die is echt niet op een serieuze relatie uit, anders had hij echt wel meer tijd aan jou besteed.

Ik begrijp dat het moeilijk is als jij heel erg verliefd bent, wij kunnen zo makkelijk praten. misschien moet je hem bellen en het tegen hem zeggen, hem een ultimatum geven? Misschien is het wel een enorme hork, maar het kan ook dat hij echt niet doorheeft dat jij het er zo moeilijk mee hebt? Probeer nog meer eerst een keer met hem te praten en geef aan dat jij hem graag wil zien, kijk hoe hij reageert en trek daar je conclusies uit zou ik zeggen, sterkte meid!! :sob::muscle:

Ik ben toch wel belangrijker voor m’n vriend dan z’n vrienden hoor, lijkt me ook de normaalste zaak van de wereld…

@ TS: Dumpen die gast. Hij is duidelijk niet verliefd en jullie ‘relatie’ kan je geen relatie noemen. Er komt wel iets beters op je pad.

Hee meiden,

ik wil even zeggen dat we net een goed gesprek hebben gehad, en dat we hebben besloten om als goede vrienden verder te gaan! Daar ben ik veel blijer mee want nou is de spanning eraf en is het veel makkelijker praten. Nou hoeven we ook niet per se wat af te spreken en dat is wel goed denk ik. Ben der wel blij mee dat het gwn vriendschappelijk uit is gegaan!

Dank jullie voor alle reacties!

xxxx

Goed dat je nu van die spanning af bent n__n

Ja idd, wel veel sterkte iig xxx