Problemen met vriend.

Ik heb sinds ong. een maand een vriend. Alleen nou heb ik hem al bijna 3 weken niet gezien, en dit weekend word het weer niks. We spreken wel eens wat af maar dan zegt hij vaak genoeg dat hij toch wat met zijn vrienden gaat doen, dus dan gaat het niet door. Ik krijg steeds meer het idee dat hij het voor de seks doet (we hebben het nog niet gedaan), want hij wil alleen afspreken als zijn ouders niet thuis zijn en zijn vrienden niks bijzonders gaan doen. Hij kan ook heel lief zijn, maar ik heb steeds meer het idee dat hij niet in mij wil investeren. Seks vind ik gewoon nog veel te vroeg, en het is ook raar dat als je hem eerst heel lang niet hebt gezien om dan het bed in te duiken. Maar omdat hij ook wel eens met een voorstel komt wil ik het niet gelijk uitmaken, maar als hij telkens blijft afzeggen met kutsmoesjes ben ik er helemaal klaar mee. Wat vinden jullie hiervan? Hoelang moet ik nog accepteren dat we niet zo vaak wat doen?

Woah, ik zou eens een serieus gesprek met hem hebben. Ik vind de manier waarop hij je behandelt niet kunnen. Natuurlijk wil hij leuke dingen doen met zn vrienden, maar leuke dingen doen met jou moet net zo leuk zijn. Heb je zn vrienden al wel ooit ontmoet? En zn ouders? Want alleen afspreken als er helemaal niemand is vind ik een beetje vreemd

Afzeggen voor je vriendin vind ik sowieso apart als je helemaal verliefd op haar bent. Zoals je zelf volgens mij al door hebt maar nog niet helemaal door wilt hebben: hij wil alleen als zijn vrienden niet iets leukers gaan doen en als jou ouders niet thuis zijn. Ik betwijfel hoe lief zijn intenties zijn.

Bovendien: er zijn genoeg leuke jongens die wel met je willen afspreken en man genoeg zijn om bij hun vriendin zijn.

Vrienden zijn belangrijk voor jongens. Dus dat moet je sowieso accepteren.
En ik zou er niet om heen draaien maar gewoon om duidelijkheid vragen.
Het is toch je vriend dan zou je er gewoon met hem over kunnen praten…
Vraag aan hem waarom hij afzegt en waarom hij alleen wil afspreken als zijn ouders niet thuis zijn.
En confronteer hem met het feit dat jij het jammer vind dat je hem al drie weken niet hebt gezien en of hij dat ook vind.

Als jij in het BEGIN van je relatie al PROBLEMEN ervaart zou ik zeggen: STOPPEN.

in het begin moet alles juist leuk, en lief, en romantisch en giechelig zich.
blijkbaar heeft hij met je omdat een vriendinnetje hebben leuk is. maar hij investeert niet in je. dumpen dus.

praten heeft in mijn ogen geen zin. want als hij je echt leuk vond enz. dan zou hij allang al met je afgesproken hebben.

sterkte drmee x

zijn vrienden heb ik nog nooit ontmoet, hij heeft het wel verteld aan hun maar mij nog nooit voorgesteld. Ik ben daar wel eens thuis geweest toen zijn ouders nog ong 10 min thuis waren. Toen heb ik die ouders wel ontmoet dus.

Dankje voor jullie reacties trouwens. Nog meer mensen?

Nou voor mijn vriend zijn vrienden ook belangrijk voor hem, maar toen we net verkering hadden zei hij heel vaak af om bij mij te zijn. Nu niet meer hoor haha, dat hoeft ook niet, maar ik vind dat je vriend wel eens zn vrienden af mag zeggen om jouw te zien! Het hoort toch juist zo te zijn dat je heel veel wilt zien?

Ik zou er eerst met hem over gaan praten en anders zou ik het toch uitmaken denk ik, want zoals nu werkt het toch ook niet?

Hij is niet serieus, dus kappen met die hap!

HELEMAAL mee eens, begin moet probleemloos zijn. . Ik heb pas na 1 jaar "problemen"gekregen met mijn lover. :angel:

Dat vind ik ook.

Je hebt een maand met 'm en je hebt 'm al 3 weken niet gezien?
Dat klinkt sowieso al niet goed…

Dus jullie hebben elkaar 1 week gezien? :expressionless:

Dumpen.

Hij besteedt idd niet veel aandacht aan je.
Nu vind ik wel dat er een balans moet zijn tussen je relatie en dingen doen met overige vrienden.
Dus een beetje om en om.
Ik zou hem vragen of hij wat leuks met jou gaat doen.
Als hij overal onderuit probeert te komen, wat heb je dan aan hem?
Juist > niks!

In de eerste week heb ik hem ong. 3x gezien. toen nog een keer op 13 maart en dat is de laatste keer. Tussendoor hebben we wel elke dag contact via msn en sms, maar ik wil hem zo graag weer zien!

Praten enzo, en vragen of hij wat af wil spreken heb ik allang gedaan. Maar hij zegt niet dat wil ik niet, maar hij zegt ik wil wel maar wil ook dingen met vrienden doen.