Hey,
Ik ben geen makkelijk meisje. Ik heb heel veel problemen gehad op school met mede leerlingen en ook met leraren die me niet in de hand konden houden. Het ging de laatste twee jaar wel goed op school tot de kerstvakantie. Ik ben een jaar blijven zitten en zit nu in het eindexamen jaar tl.
Na de kerstvakantie kregen we een stagiair. Ik mag hem echt niet, ik vind dat hij geen les kan geven. Ik ben dus heel erg druk en aanwezig en super opstandig. !dit vind ik wel erg vervelend omdat ik me best doe dit niet te zijn maar het lukt me niet om de “normale” ik te zijn onder zijn lessen.
De afgelopen week ging het echt heel erg bagger en hij is flink uit gevallen tegen mij. Ik heb hem de situatie uitgelegd waarom ik niet mezelf was en nog vervelender als anders was. Ik was namelijk heel erg zenuwachtig voor een ziekenhuis bezoek. Waarna ik mijn oprechte excuses aanbood en zei dat ik niet meer naast me bestiert zou gaan zitten. Zijn reactie was alleen maar oké lukt je toch niet.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die stagiair me wel zal geloven? En voor mezelf deze afspraak wel kan nakomen?