Problemen met spijkerbroeken

Hoi iedereen!!
Ik ben echt een enorme liefhebber van kleding, het liefst zou ik de hele dag lopen te shoppen, maar ik heb wel veel problemen met kleding. Mijn grootste probleem is eigenlijk degene die me elke dag overkomt, de spijkerbroeken. Ik draag namelijke eigenlijk elke dag een spijkerbroek, meestal zwart maar soms ook blauw maar ik heb er een probleem mee. Ik ben namelijk heel dun en best klein, dus ik draag eigenlijk altijd bijna kindermaat spijkerbroek… Andere passen me bijna altijd niet, en kindermaat is bijna de enige die me een beetje past. Nu is daar het probleem mee dat ik echt de hele dag loop te trekken en te hijsen met mijn broeken. Ze zakken namelijk echt overal af. En wat ik ook probeer, (denk aan riemen) niks werkt! Mijn grootste schande/blunder, is dat ik op een boottocht met mijn vriendin bijna mn broek verloor door de harde wind! Hij vloog zo van mn benen af! Nu maakt mijn vriendin dus ook wel eens grapjes over dat ze vaak mijn billen of ondergoed ziet… Nah, na dit hele verhaal, dus eigenlijk de conclusie dat ik zoek naar de juiste maat spijkerbroek, en tips om met mijn figuur zon broek hoog te houden…(: De laatste tijd draag ik dus vaker een gymbroek aan naar school om dit te voorkomen, maar dat kan ik niet eindeloos volhouden. Voor degene die dit helemaal hebben gelezen, thx voor de moeite, en hopelijk dat julie nog tips hebben? (Anders heb je alsnog een blooper te lezen:))

Veel liefs van Sarah!

Heeee,

Oei vervelend! Misschien kan je ze innemen? ja dat is denk ik de beste oplossing die ik kan bedenken haha.

Heel veel suc600

Kuzziess June

Hey,

Best vervelend als je niet de juiste maat spijkerbroek kunt vinden. En dat een riem niet bepaald werkt. Ik zit dan meteen te denken aan bretels. Daar kun je opzicht ook een leuk bloesje of iets dergelijks bij dragen. Anders zou ik het niet weten.

Ik draag altijd skinny fit of elastische broeken / treggings (geen spijkerbroek dan, maar die blijven gewoon super goed zitten, zo fijn). Of een riem…

Ahh wat vervelendd, ik heb vroeger een binnenriem gedragen. Dat is een band aan de binnenkant die je broek helemaal om je heupen trekt. Miss helpt dat?