problemen met smsen.

[i] ik heb vodafone, en sinds vanmiddag krijg ik heel laat smsjes van andere binnen, als iemand me belt, krijg ik 2uur later ofzo pas een bericht dat ik gebeld ben. & ik kan zelf ook niet smsen want dat verzent hij niet …

Hebbben er meer dit probleem.?
Ik heb al een aantal keren mijn mobiel aan en uit gezet, en dat hielp ook niks[/i]

Misschien even naar de winkel gaan?

een vriendin van me had dat vanmiddag ook… alleen bij haar duurde het maar 10minuten.
& iemand anders zegt dat vodafone is gehackt. :confused:

Heb ik ook. In het weekend kreeg ik niks binnen en gister en vandaag gaat het idd heeeeeel sloom. Ik weet ook niet wat het is, misschien ga ik ook nog wel even langs de winkel…

Hahaha vodafone gehackt :’)

ai dat is kut! ik heb ook vodafone maar heb nergens last van…

mijn vriendin heeft dat ook maar ik weet niet of ze ook vodafoon heeft
soms krijgt ze mijn sms pas een week later ofzo xd

idd , gewoon ff nr de winkel gaan
Die kunnen je het best helpen , en die mogen je niet zomaar wegsturen zonder dat het probleem verholpen is!

Dus dat lijkt me de makkelijkste/snelste optie!

Succes!

Hij doet t weer sinds vanmorgen. (:

Ik heb vodafone, heb ik ook wel is een paar dagen gehad, maar nu geen last van voor zover ik weet…

Je kunt ook even naar de klantenservice van vodafone bellen. Misschien is er ergens een storing of iets?

Dat had ik vorige week dus… k kon wel smsen maar geen smsjes ontvangen…
dus ik heletijd telefoon aan en uit gedaan. maar opdat ik op een belangrijk smsje wachte heb ik mijn simkaart even in telefoon van vriendin gedaan zodat ik de smsjes even kon lezen. toen heb ik hem weer in me eigen toestel gedaan… en oppeens kreeg ik weer smsjes. of het is toeval of het werkt! :blush:

hm nee, maar mijn mobiel, heb ook vodafone, en heb het soms ook. anders idd naar de winkel