Problemen met sims 3

Heeey!
Ik hoop dat iemand weet hoe ik mijn probleem met sims 3 moet oplossen. Want ik wil het echt graag spelen :open_mouth:
Mijn probleem: Als ik sims 3 tien minuten speel gaat ie zegmaar die balk waar start in staat laten zien en het beeld van sims word zwart. Het enige wat ik zie is dan die balk en de sims muis… Ik hoop dat iemand mijn vage verhaal snapt xd. Nou kent een vriendin van mij iemand die dat ook heeft :open_mouth: Dus is het een vaker voorkomend probleem. Het enige wat ik kan doen met de sims is dan dat ik op sluiten onder aan die balk klik. Dus kan ik elke keer maar 10 minuten spelen :S
HELP !

ik wou graag de sims 3 kopen.
maar er zijn dus al problemen?
misschien heb je niet genoeg vermogen op je computer?
misschien moet je even naar de winkel waar je de sims heb gekocht?
intertoys ofzoo. succes!

Bij heel veel mensen die ik ken doet hij het wel dus het zal wel iets met mijn computer zijn. (sims 3 is trouwens echt een aanrader :stuck_out_tongue: ) Maar ik heb wel genoeg geheugen want ik heb nog 20 GB :S

ik denk eerlijk gezegd dat ze je in de winkel niet kunnen verder helpen behalve een nieuwe geven, die mensen verkopen deze dingen namelijk alleen maar.
als ik jouw was zou ik even eagames opzoeken en contact met ze opnemen via de telefoon of ze mailen. waarschijnlijk krijg je een ‘patch’ die je over je spel heen download om alle ‘bugs’(foutjes) te verwijderen

ik hoorde namelijk dat de eerst uitgebrachte sims nog wat foutjes bevatte maar er komt dus een patch aan!

de rest van de systeemeisen heb je ook?

Ik heb hem al meer als 24 uur gespeeld, en ik ervaar geen problemen :3

je drukt toch niet zelf op dat knopje he? :stuck_out_tongue:

Noujaa ik krijg hem niet meer terug zegmaar. En als ik op sluiten druk dan zegt ie : Sims 3 reageert niet meer :S nee duh daar was ik zelf ook al achter xd

Ik heb ook een probleem, ik heb geen menu zegmaar meer van de sims 3 waar je op kan klikken om dingen neer te zetten enzo en me muis is zegmaar t uitzicht of hoe moet ik het zeggen, iemand die weet wat ik moet doen?

Ik snap niet echt wat je bedoelt :stuck_out_tongue: Maar probeer hem opnieuw te installeren ?? Ik haat mijn zwarte beeld. :frowning_face: Sinds net doet die dat al in 3 minuten.

heb je wel genoeg ram geheugen ? (en die 20gb is opslagruimte geen geheugen) en goede video kaart?

Misschien heeft de sims 3 nog kinderproblemen? (of hoe noem je die?)
Ik kom er iig net achter dat een code die ik bij sims 2 gebruik mijn interne hele harde schijf kan doden

waar kan je dat zien ik heb echt geen verstand van computers :S ik heb trouwens een laptop maar met sims 2 heb ik nooit problemen gehad

Ik heb een test gedaan en het blijkt dat mijn laptop geschikt is voor sims 3. Alleen waarom doet ie het dan niet :frowning_face:

Ik heb een gewone perfecte versie.

Hem je hem gekocht of gedownload?

Bij downloaden? > misschien een try versie?

Bij kopen? > genoeg schijfruimte, genoeg videocard?

bij mij doet ie het goed.
alleen hij loopt wel soms vast, en is heeeeeel sloom.

Ik heb hem gekocht! Maar ik weet niet of het aan mijn laptop of aan de cd ligt :S Dus dat is wel verwarrend

Ik heb hem dus bij een vriendin geprobeert een daar blijkt hij het wel te doen. Ook heb ik de cd omgeruilt voor een ander. Maar nee hij blijft hetzelfde doen. En ik baal ervan :frowning_face:

Ligt aan je laptop…

:de rest van de systeemeisen heb je ook?

Ik zou gewoon terug naar de winkel gaan… ik weet het niet
@MARRAWRRR: welke dan? dan ga ik die niet gebruiken (aa)

Waar kun je zien of je videokaart geschikt is :open_mouth: ?