Hey allemaal,
ik ben nieuw, dus dan ga ik maar gelijk om hulp vragen.
Ik heb sinds 3 maanden een vriendje, en het loopt heel goed en we hebben gewoon heel veel lol samen.
Ik ben al redelijk vaak bij hem thuis geweest en hij bij mij.
Mijn ouders zijn net zo verliefd op hem als ik haha, helaas is dit niet wederzijds.
Zijn vader mag me, en z’n broertjes en zusjes ook.
Maar het probleem zit tussen zijn moeder en ikzelf. Ze mag me echt niet. Je merkt het aan hoe ze naar me kijkt, en hoe ze tegen me praat. Ik kan amper contact met haar leggen. M’n vriendje mag heel vaak niet komen omdat zijn moeder dat niet goed vindt.
Dus ik ging kijken waar het probleem in zat, en de grootste boosdoener die mijn vriendje en ik kunnen bedenken is het geloof!
Het klinkt misschien raar, maar ze mag me niet aangezien ik niet Christelijk ben. Ik heb ook geen andere geloven. Maar ik kan moeilijk veranderen in een wél Christelijk meisje, niet waar? Ik heb wel op een Christelijke basisschool gezeten, maar niet omdat het Christelijk was, maar gewoon goeie school. Maar ik ken dus wel veel verhalen en weet aardig wat over hun geloof en God.
Kunnen jullie helpen, met wat ik nu moet doen? Ik voel me er totaal niet prettig bij en niet geaccepteerd…
Liefs Brytt x